×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به دنبال مهاجرت هزاران نفر از کاربران واتس اپ به اپلیکیشن های رقیب به علت بی توجهی آن به حریم شخصی، این اپلیکیشن برای مقابله به انتشار استوری متوسل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، واتس اپ حدود یک ماه قبل اعلام کرد از این پس برخی اطلاعات کاربران مانند شماره تلفن همراه را با فیس بوک به اشتراک می گذارد. اعلام این خبر به واکنش خشمگینانه بسیاری از کاربران منجر شد و آنها از مهاجرت به اپلیکیشن های رقیب و پاک کردن واتس اپ برای حفظ حریم شخصی خود خبر دادند.

واتس اپ که از این روند نگران شده، ابتدا به انتشار اعلامیه و بیانیه های خبری برای اقناع مخاطبان روی آورد. اما ظاهرا مدیران فیس بوک که مالک واتس اپ هستند، این اقدامات را کافی تشخیص نداده اند و از قابلیت نمایش وضعیت واتس اپ که مشابه با خدمات استوری اینستگرام است، برای تاکید بر تعهد خود به حفظ حریم شخصی کاربران استفاده کرده اند.

این استوری ها در ابتدا به طور عمده برای کاربران واتس اپ در انگلیس و آمریکا نمایش داده می شد و با توجه به وجود صدها میلیون کاربر واتس اپ در هند در مرحله بعد این کشور را هدف گرفت. اما حالا تمامی مخاطبان مخاطب استوری های مذکور هستند.

واتس اپ هدف از انتشار استوری های مذکور را به روزرسانی اطلاعات ارائه شده به مخاطبان و مقابله با انتشار اخبار دروغ و جلوگیری از سردرگمی مخاطبان در زمینه تغییرات سیاست گذاری واتس اپ دانسته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true