×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان- محمدمهدی_زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان و هم‌استانی‌های کرمانی، خواستار بررسی ابعاد مسئله و شناسایی عوامل این جنایت هولناک شد.

🖋 در بخشی از این پیام‌ آمده است:

حادثه دلخراش شهادت و جراحت تعدادی از زائران مزار سیدالشهداء مقاومت در عملیات تروریستی چهارمین مراسم گرامیداشت شهادت سردار دلها در محل گلزار شهدای کرمان موجب تأسف و تألم بسیار ملّت بزرگ ایران و اینجانب گردید.

مردم‌ کرمان و کرمانی ها در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب، ثابت نمودند پای میهن اسلامی و پشت ولایت فقیه محکم ایستاده‌اند و این همان توصیه و وصیت سردار دلهاست که بیان داشت: “دوست دارم کرمان و کرمانی‌ها همیشه و تا آخر با ولایت بمانند”.

این اتفاق دردناک، نشان از عمق کینه‌ و ترس دشمنان از ایران عزیز اسلامی و مکتب شهید سلیمانی است.

از وزرای محترم کشور و اطلاعات درخواست بررسی عاجل و دقیق در شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه تروریستی را دارم و انتظار است هر چه سریعتر نتایج بررسی‌ها به اطلاع عموم مردم شریف کشورمان رسانده شود.

ضمن سپاس از حضور وزیر محترم بهداشت در کرمان خواستار پیگیری وضعیت درمان مجروحان حادثه، می‌باشم.

مراتب تاسف و تسلیت خود را محضر مردم نجیب کرمان و خانواده معظم شهدای این حادثه تسلیت ابراز می‌دارم. برای مجروحان این حادثه، آرزوی بهبود دارم. از کادر درمان، هلال احمر و اورژانس کمال تشکر دارم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true