×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امام جمعه کرمان با بیان اینکه کرمان برای برگزاری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم آماده است، گفت: مراسم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: در این روزها استان کرمان میزبان شهدای گمنام است، شهدای گلگون کفنی است که جان خود را در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه این شهدا بزرگترین الگو و نمونه برای ما هستند، تا پای جان پای ولایت ایستادند و همه باید از آنها درس بگیریم، افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا آخرین نفس و با تمام توان، نیرو و انرژی که داریم پشتیبان ولایت بوده در راه حفظ ارزش‌ها و در خدمت نظام و انقلاب باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در راه اعتلای اسلام و انقلاب باید از شهدا مدد بگیریم، بیان کرد: باید برای موفقیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم تا میدان‌های سخت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و بتوانیم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، گفت: کرمان در این ایام میزبان زائران زیادی از سراسر کشور و حتی اقصی نقاط دنیا بوده و برای برگزاری باشکوه این مراسم و میزبانی از زائران شهید سلیمانی کاملاً آماده است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه مسئولان استان از مدت‌های پیش تدابیر لازم را برای برگزاری مراسمی باشکوه در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اندیشیده‌اند، گفت: مراسم امسال از همه سال‌ها قوی‌تر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایطی که امروز در جبهه مقاومت حاکم است و اتفاقات اخیر غزه، بیان کرد: مردم غزه در این روزها بیش از گذشته نیازمند حمایت و دفاع هستند و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شهید قدس یک سالگرد غزه‌ای خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true