×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رضا رضایی صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه های گوناگون به ویژه ساخت و تکمیل مدارس استان در خور تحسین است.

وی افزود: از زمان انتصاب بنده تاکنون ۲۵۰ مدرسه تکمیل و تحویل داده شده، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و نخبگان کنکور همواره در دستور کار آموزش و پرورش استان بوده و لازم است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم در این زمینه هماهنگی و همکاری بیشتری همچون گذشته با آموزش و پرورش داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: حدود ۹۰ پایگاه مطالعاتی در سطح استان داریم که لازم است ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز در کنار ما قرار گیرد تا این تعداد افزایش یابد.

رضایی اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت های بسیار خوبی دارد که می توان در تعامل با سایر دستگاه ها از این ظرفیت ها در راستای تربیت هرچه بهتر نسل آینده بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: به همت ستاد اجرایی فرمان امام، زمینی با متراژ مناسب در منطقه شرف آباد کرمان در اختیار آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه قرار گرفته که بخش عمده ای از مشکلات کمبود فضای آموزشی در این منطقه را برطرف می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: انتظار می رود برای اجرای دقیق عدالت و ثبت در سامانه های مربوط، توزیع گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تعامل و همکاری با آموزش و پرورش صورت پذیرد که البته اقدامات شایسته ای که تاکنون صورت پذیرفته بسیار حائز اهمیت است و تداوم آنها در مناطق محروم و کم برخوردار استان امری ضروری است.

رضایی تصریح کرد: در راستای تعامل هر چه بیشتر با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مجموعه آموزش و پرورش استان همواره پای کار است و به زودی نیز جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با نمایندگان ستاد برگزار می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true