×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – «اسماعیل گرامی‌مقدم»، فعال اصلاح‌طلب و سخنگوی حزب اعتماد ملی در بخشی از یک مصاحبه با شماره پنجشنبه گذشته روزنامه آرمان امروز درباره شرایط فعلی اصلاح‌طلبان اظهار کرده است:

«گرچه اقلیت هستیم، اما مردم برای این به میدان نیامده‌اند که ما را عضو شورای شهر و مجلس کنند که فقط جریان مقابل به این پست‌ها و دستگاه‌های اجرایی وارد نشود. گرچه این هدف در درون آن مستتر بوده، اما آنچه مردم از ما می‌خواهند این است که اگر نمی‌توانیم در اجرا موفق باشیم یا باید همواره بر مطالبات مردم تاکید کنیم یا از مقام خودمان کناره‌گیری کنیم.»

او می‌افزاید: اگر آقای روحانی با مردم صادق بود به شعارهایی در جهت مطالبات مردم داد و هیچ‌یک را انجام نداد، عمل می‌کرد. آقای روحانی حتی از طرح برخی مطالبات سیاسی اجتناب کرد. گرچه چندی است که خود نیز اظهار می‌دارد که اختیار کافی ندارد. اگر دولت و رئیس دولت اختیار ندارد چه بهتر که صادقانه به مردم اعلام کند و از مسئولیت خود کناره‌گیری کند. حداقل مردم بدانند که مسئولان آنها صادق هستند و در انتخابات بعدی اشتباه نکنند.

*گرامی‌مقدم حقایق مهمی از جمله در اقلیت بودن و ناکارآمدی اصلاح‌طلبان و خواست مردم مبنی بر نبودن این جریان خاص سیاسی را بر زبان جاری کرده است که جای تأملات بسیاری دارد.

منبع :مشرق

true
برچسب ها : ,
true
true
true

true