×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یکی از اولویت های کاری اش را در سالجاری که به نام رونق تولید نامگذاری شده سرکشی از مناطق مختلف استان کرمان گذاشته و در ادامه چهارمین سفر شهرستانی خود در روزهای پایانی هفته ای که گذشت میهمان مردم شهرستان بافت واقع در ۱۵۶ کیلومتری شرق کرمان بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در این سفر یکروزه خود از نزدیک در جریان ظرفیت های و نارسایی ها و مشکلات ساکنان این دیار قرار گرفت و با شرکت در نشست شورای اداری شهرستان با مدیران بخشهای مختلف در راستای تقویت اقدامات زیرساختی و رفع مشکلات به گفت و گو پرداخت.

وی همت، وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم شهرستان را عالی ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید در شرایط حساس کنونی ضمن افزودن بر همدلی ها، امکانی را فراهم کرد که مردم در مضیقه و سختی نباشند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه مسئولان باید نزدیکی خود با مردم را حفظ کنند و مبادابین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شود، افزود: در روزهایی که معیشت مردم دچار مشکل شده است همه باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند.

براساس این گزارش فتحعلی حمزه جواران فرماندار شهرستان بافت از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف از راه اندازی کارخانه فولاد پس از ۱۰ سالتا آغاز بکار کارخانه کرک پس از ۱۲ سال تعطیلی و همچنین ساخت هتل ۴ستاره، واحدهای اقامتی بوم گردی، کشتارگاه صنعتی طیور، نیروگاه خورشیدی، تقویت زیرساخت های شهری و روستایی و رونق اشتغال با خلق فرصت های جدید شغلی یاد کرد که سهم مهمی در امید افزایی و نشاط ساکنان این دیار داشته است.

شهرستان بافت یکی از مرتفع‌ترین و خوش آب وهواترین مناطق استان کرمان و ایران بشمار می رود که معیشت و اقتصاد مردم این منطقه بیشتر از راه باغداری، دامداری و زنبورداری می‌گذرد. جاذبه‌های گردشگری این شهرستان نیز نقش مهمی در تقویت گردشگری استان دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true