×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 “محمد طاهری” در دیدار با اعضای ستادی و هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان گفت: خوشبختانه همکاران شرکت آبفار از بهترین نیروی فعال در مجموعه شرکت های آبی استان کرمان هستند.
وی با اشاره به اینکه علاقمند نیستیم کار اداری تعطیل کرده و کار مردم مختل را کنیم اظهار کرد: تمام جلسات تودیع ومعارفه و شادی و ناراحتی ها و غیره جزء خدمت به مردم نیست و چه اتفاقی مبارک تر از خدمت رسانی به مردم به ویژه آنان که در روستاها زندگی می کنند و ضرورت دارد به گرفتاری‌ها و نیازهای مردم توجه ویژه شود و بدترین کار این است که انسان در مسیری که حرکت می کند به پشت سرش نگاه نکند.
طاهری غرور و استفاده نکردن از تجربیات دیگران را جزء آفات کاری دانست و اظهار کرد: ما هرچه داریم زیرسایه نظام ومردم است و ما جزء رعیت و خادمی برای مردم نیستیم.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با مقایسه درآمدی بین شرکت های روستایی در استان هایی مانند تهران، اصفهان و مشهد با کرمان گفت: حوزه شهری ما نیز قابل قیاس با دیگر استان ها نیست اما ما باید به علم و دانش روز خود را مجهز کرده و در مجموعه فرهنگ سازی کنیم و خود را ارباب مردم ندانیم.
وی با تاکید براینکه تلاش می کنیم آنچه به مصلحت همکاران است رعایت کنیم گفت: تجربه ثابت کرده هیچ چیزی بالاتر از صداقت و محبت به یکدیگر نیست و هیچ چیزی بالاتر از اینکه خود را به خدا بسپاری و بندگان وی را دوست داشته باشی نیز وجود ندارد .
سرپرست شرکت آبفار کرمان با تاکید بر اینکه با جهانی سازی شدن جهان پیرامون مان باید افق دید را گسترده کنیم تصریح کرد: آدم بزرگ دنیا و حتی دشمنانش بزرگ است این مضحک است که نگران باشیم اگر آب شهری و روستایی ادغام شود چه اتفاقی رخ می دهد درحالی که امروزه مردم برای کار از یک قاره به قاره دیگر می روند و این توجه به ادغام ها خنده دار است.
طاهری با بیان اینکه آمدیم با فکر نو و اندیشه جدید به روستاها خدمات کافی ارائه کنیم خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم چرخی که منافع مردم در آن نباشد، بچرخد. پول یا ثروت می شود برای مردم یا تاسیسات آبی و دیگر تجهیزات آبی شده و استفاده می شود یا سرسفره کارمندان قرار می گیرد.
 با انتصاب «علی رشیدی بعنوان» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، «محمد طاهری» با حکم مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان منصوب شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true