×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – محمدمهدی زاهدی ؛رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس ونماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 9 مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران  با روح الله میزائی ؛مدیرکل انتقال خون استان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون کرمان ، محمدمهدی زاهدی ضمن بازدید از بخش‌های فنی واداری انتقال خون کرمان اظهارداشت:  میزان مشارکت مردم استان کرمان در فعالیت های اجتماعی خصوصا در امر اهدای خون همواره بی نظیر بوده و این مردم همچنان در راه نجات و کمک به  همنوع گام برمی‌دارند و این مساله یک پیوندی بین عموم مردم ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی به مشکلات موجود در انتقال خون اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد بتواند با توجه به حساسیت کار در کنار  سایر نمایندگان مجلس مشکلات این  مجموعه عام المنفعه و حیاتی را به حداقل برساند .

وی برخورد خوب پرسنل انتقال خون در حین خدمت به مردم را بسیار ارزشمند دانست و نیز تصریح کرد: انتقال خون  نقش مهمی در سلامت جامعه دارد ومسئولیت خطیری را بر عهده گرفته است و در این رابطه انتظار مردم هم بسیار بالا و بحق است.

 درپایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرکل و پرسنل انتقال خون استان تقدیر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true