×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – آیت‌الله احمد شیخ‌بهائی امروز در تجمع اعتراضی جمعی از مردم کرمان به سخنان اخیر ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر احتمال مذاکره با دشمن که در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم ما نمی‌گذاریم خون تو پایمال شود.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه ممکن است عده‌ای برای گفته‌های خود توجیه داشته باشند اما در شرایطی که دشمن ما با کمال صراحت شمشیر را از رو بسته وارد میدان می‌شود، هرگونه علامت دادن و اشاره کردن حتی اگر از روی قصد هم نباشد برای مذاکره و تحریم و برجام و امثال آن بیشتر از آنکه ما بخواهیم از آن استفاده کنیم، دشمن استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد:  البته ما باید حواس‌مان جمع باشد و این بحث‌ها ما را از دشمن اصلی که آمریکا است غافل نکند و همه فریادها را سر آمریکا خواهیم کشید.

شیخ‌بهائی با اشاره به اینکه هر یک از مسوولان به‌عنوان سرباز این نظام هستند و اگر گلوله را اشتباه شلیک کنند، سمت ملت بر می‌گردد، ادامه داد: به تک تک افراد اخطار می‌کنیم مراقب حرف‌ها و موضع‌گیری خود باشید زیرا هر یک نفر در این کشور مسئول است.

وی خاطرنشان کرد: پس همه ملت سرپرست و مدیر و رئیس و همه مسئول هستند و هیچکس نمی‌تواند خیال کند حالا در مصونیتی قرار دارم و هر چه خواستم بگویم؛ خیر، باید ببینیم دشمن چه استفاده‌ای از آن می‌کند، ممکن است شما توجیه کنید که سیاست کلی را می‌گوییم، ما هم مخالف سیاست کلی و مخالف مذاکره با دنیا نیستیم اما دنیا و مذاکره و بحث‌های سیاسی و فرهنگی یک بخش مسئله است اما میدان جنگ بخش دیگر موضوع است.

شیخ‌بهائی ادامه داد: آن هم لحظه درگیری که دشمن عزیزترین عزیز ما را ناجوانمردانه گرفته و ما جواب جوانمردانه دادیم؛ در این صحنه این حرف(مذاکره) بدترین موضع‌گیری برای حداکثر استفاده دشمن است زیرا دشمن سود خودش را از این پیام و کلام شما می‌برد و اگر ما تاکید روی تدبیر و ولایت‌مداری و دنباله‌روی از رهبری داریم برای این است این اتفاقات نیفتد و بهانه دست دشمن نیفتد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم بسیار در این صحنه حساس بود و گرچه اهل جناح نبود و به چپ و راست تعلق نداشت اما انقلاب خط قرمز او بود.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان افزود: جایی که کوچکترین موضع‌گیری ما بخواهد ضربه به انقلاب بزند آنجا خط قرمز ما است و به هر کسی در هر پست و مقام و جایگاه اعلام می‌کنیم اگر کسی عمدا یا سهوا به‌دلیل اشتباه محاسباتی و یا به‌عنوان نفوذی دشمن کاری کند و یا حرفی بزند که نتیجه آن با خیانت یکی باشد؛ این فرد نزد ملت محکوم و منفور خواهد بود.

وی ابراز داشت: ملت ما بیدار است و این حرف‌ها را در حافظه خود می‌گذارد و تک‌تک افراد را ارزیابی و در نهایت تصمیم خود را کنار صندوق رای خواهد گرفت و کسانی که به‌خاطر اشتباهات پی‌درپی اگر حداقل بگوییم اشتباه و نگوییم خیانت؛ که سبب شوند حرف رهبری در این کشور اجرا نشود و امثال حاج قاسم مظلوم باشد، ملت با اینها تسویه‌حساب می‌کند و تسویه‌حساب کنار صندوق‌های رأ ی خواهد بود و ما اینها را کنار می‌گذاریم.

شیخ‌بهائی با ذکر این مطلب که اگر اشتباه و خطا کردیم توبه می‌کنیم و این بار چشممان را باز و پرونده و سابقه و عملکرد و موضع‌گیری افراد و جریانات سیاسی پرونده  پیش چشم‌ ملت باز است، اضافه کرد: ملت ما فهیم و بصیر و تربیت‌شدگان امام راحل و رهبری و تربیت‌شدگان اسلام هستند و کور خواندند که بتوانند در کشور دوقطبی راه بیندازند.

وی اظهار کرد: ما گام دوم انقلاب را در پیش داریم خون حاج قاسم و تشییع باشکوه و نمازباشکوه بر او و تظاهرات عراق ایام‌اللهی است که گام دوم را محکم برداشتیم وقتی رهبر و امت آماده شهادت است این ملت با این حرف‌های بی‌پایه و همسوشدن با دشمن از پای نمی‌نشیند.

شیخ‌بهائی خاطرنشان کرد: ملتی که نه آماده که در آرزوی شهادت است این ملت دیگر آمریکا را در منطقه تحمل نخواهد کرد و مذاکره ما با دشمن تفهیم اتهام است، سران استکبار را پای میز می‌نشانیم که بگوییم طی ۲۰۰ سال ۲۰۰ جنگ راه انداختید و خون میلیون‌ها نفر گردن شما است.

وی با بیان اینکه سران استکبار باید مجازات شوند و حکم خدا درباره آنان با خشونت و غلظت و سرسختی اجرا شود، تصریح کرد: ضربه به عین‌الاسد سیلی بیشتر نبود و ما منتظر انتقام سختی هستیم که رهبری وعده کردند.

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: مسوولان پشت سر رهبری باشند و آمریکا هم گول پالس و سیگنال‌های داخل کشور ما نباشد زیرا ضربه‌های سخت‌تر در انتظار او است. کاری که سال‌ها طول می‌کشید تا امت اسلامی گرد هم بیاید خون حاج قاسم تا بدن او به قبر نرفته، انجام داد و تصویب خروج آمریکا از عراق از مجلس عراق بیرون آمد و امریکا الان به دست و پا افتاده است.

وی با ذکر این سؤال که خون حاج قاسم در انتخابات چه خواهد کرد، بیان داشت: برای خدا کاری ندارد تاریخ را در یک روز جا دهد و ۲۵ سال یکجا رخ دهد و ریشه استکبار جهانی از دارالاسلام کنده شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true