×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – حجت‌الاسلام عبدالحمید بنابی، از علمای تبریز و از استادان حوزه علمیه به تازگی طی سخنانی در جمع عزاداران فاطمی در تبریز گفت: برکات انقلاب اسلامی و آثار رهبری‌های امام و رهبر انقلاب در دنیا جاری است.

وی همچنین تصریح کرد: در این کشور گرسنه نداریم و به یقین هر کس کار کند نان شب خود را پیدا می کند، به شرطی که برای جهاز دخترش یخچال ۱۵ میلیونی نخرد.

به گزارش پایگاه خبری تبریز بیدار، وی می‌افزاید: برخی واقعا مستحق هستند اما از ترس آبرو صدایشان در نمی‌آید و همین ها هم به فریاد انقلاب رسیده‌اند.[3]

*این دفاع مهم و مستدلّ حجت‌الاسلام بنابی با حمله رسانه‌ای و سکوت کسانی با ژست عدالتخواهی نیز مواجه شده است!

این در حالی است که حرف ایشان اولا ناظر به نبود شیوع گرسنگی است نه عدم وجود موردی آن. کما اینکه در سخنان شخص ایشان نیز به افراد مستحق اشاره شده است.

و ثانیا سخن ایشان به لحاظ استدلالی نیز صحیح است و این گناه مدافعان بیدار انقلاب نیست که افرادی با ژنتیک براندازی یا ژست عدالتخواهی؛ واقعیات پیشرفت‌های اقتصادی انقلاب اسلامی را نمی‌دانند و یا اگر می‌دانند، نمی‌گویند تا بازار ادعاهایشان کساد نشود…

 نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام مشکلات اما توانسته است طی ۴۱ سال گذشته نان مردم و سفره آنها را بهبود ببخشد، رتبه ایران در شاخص گرسنگی را به جایگاه سیرترین کشورهای دنیا برساند [۴] و طبق آمارهای جهانی؛ ایران را از میزان فقر مطلق حدود ۶ درصد در ابتدای انقلاب به چند دهم درصد در موقعیت کنونی برساند؛ هرچند در دولت برآمده از اصلاحات، سفره مردم نیز کوچک شد.

در همین زمینه می‌توان به کاهش نرخ بیکاری در ایران، صاحب درآمد بودن بیش از 5 میلیون بیکار ایرانی که در اقتصاد از آن با عنوان پدیده بیکاری شیک یاد می‌شود[5]، بهبود مطلوب ضریب جینی در ایران[6] و ارائه ارزان‌ترین نان و مالیات و سوخت دنیا به مردم به برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد.

کارنامه محسوسی که اگر گرانی‌های دستکند دولت منتخب اصلاح‌طلبان نبود؛ یقینا درخشان‌تر از این می‌توانستیم آنرا ارائه کنیم.

مجددا تأکید می‌شود که نه سخن حجت‌الاسلام بنابی و نه استدلال‌های مذکور هرگز به معنی نبود مشکل، عدم احساس مشکل گرانی و یا نبود گرسنه در ایران نیست بلکه به معنی ضرورت بیان مثبتات و دیدن نیمه‌ی پُر لیوان است.

بدیهیست که با اتکا به استدلال‌ها و پیشرفت‌های پیش‌گفته است که مقام معظم رهبری در بیانات خود؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با وجود انبوه مشکلات اما مایه افتخار و مباهات اسلام می‌دانند.[7]

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true