×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 

مسابقات محاسبه ذهنی چرتکه استان کرمان به روایت تصویر

به گزارش  پنجمین همایش ویژه مسابقات محاسبه ذهنی با چرتکه کودکان هوشمند استان کرمان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادمان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور 650 نابغه هوشمند استان در سالن فجر کرمان برگزار شد.

این همایش که با حضور محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در  مجلس شورای اسلامی، حسین انجم‌شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، روح‌الله مخبریان مدیرعامل مجموعه بین‌المللی کودکان هوشمند، مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان و حدود دو هزار نفر از خانواده‌های دانش‌آموزان همراه بود.

مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان در این همایش با بیان اینکه بارهای از لسان رهبر معظم انقلاب شنیدیم که کشور بیش از همیشه نیازمند حرکت علمی است اظهار داشت: وجود نوجوانان در عرصه علمی باید ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم یک کشور توانمند، عزتمند و پرقدرت داشته باشیم باید در حوزه‌های علمی خود را توانمند کنیم افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در کرمان فعالیت‌های خود را تحت موسسه آینده سازان در 10 شهرستان در استان انجام می‌دهد.

سعید ایرانمنش مدیر موسسه علمی آیین آینده سازان استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه در بیش از 20 مرکز در استان آموزش چرتکه داده می‌شود اظهار داشت: سیزده آبان همزمان با روز دانش‌آموز مرحله اول این آزمون برگزار شد و امروز مرحله استانی این آزمون برگزار می‌شود.

روح الله مخبریان مدیرعامل مجموعه بین‌المللی کودکان هوشمند نیز در این جلسه با بیان اینکه مجموعه کودکان هوشمند سال نود و یک آموزش محاسبات ذهنی را آغاز کرده است اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده که کودکان در حوزه ذهنی فعالیت وسیع‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از تهران، کرمان بزرگ‌ترین مسابقات چرتکه را برگزار کرده است افزود: تنها نماینده استان کرمان در این مسابقات بین‌المللی قهرمان شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true