×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند سرقت و دستگیری شرور مسلح در مخفیگاهش در اطراف شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یک باند سرقت به عنف، زورگیری، سارق مسلح با انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سرباند این شبکه شروری بود که ۸ فقره سابقه مجرمانه و زندان در پرونده داشت گفت: جرائمی از قبیل آدمربایی، سرقت به عنف، زورگیری، سرقت به عنف خیابانی، حمل و نگهداری مواد مخدر، سرقت به عنف خودرو، ورود به منزل و سرقت به عنف طلاجات از داخل منازل و … در پرونده این مجرم است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه این مجرم از افراد شرور و اراذل و اوباشی است که تشکیل باند داده بود و سرقت، اعمال مجرمانه و مسائل دیگر را در پرونده قضایی وی ثبت شده است گفت: این مجرم روز پنجشنبه در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای اطراف کرمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه این مجرم و دیگر همدستان وی چند قبضه سلاح جنگی، شکاری و … و مقادیر زیادی انواع سلاح کشف و ضبط شده است افزود: مقادیر زیادی اموال مسروقه چون گوشی موبایل، لبتاب و … نیز در مخفیگاه این شرور کشف شد که با دستور مقام قضایی به مال باختگان برگشت داده خواهد شد.

ناظری با بیان اینکه قرار گاه برخورد با اراذل و اوباش در کشور و استان  کرمان راه‌اندازی شده است گفت: این باند علاوه بر سرقت و زورگیری جزو اراذل و اوباش سابقه دار پلیس هم هستند که در این باند دو سه نفر از اراذل و اوباش نوپدید نیز حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه پنجشنبه شب پرونده قتلی نیز در محور هفت باغ کرمان داشتیم که در این پرونده نزاع دو گروه اراذل و اوباش نوپدید را داشتیم که سن برخی از این افراد کم بود گفت: در این درگیری یک نفر به قتل رسید.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه سن قاتل ۱۶ سال است و ناشیانه اقدام به این قتل کرده بود افزود: فرد ۲۹ ساله‌ای در این نزاع به قتل رسیده و یک نفر هم مجروح شده بود که در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل در حاشیه شهر کرمان شناسایی و همه افراد این دو باند از طرفین که ۸ نفر بودند دستگیر شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true