×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ایسنا/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی اولین و بزرگترین شهرک تخصصی معدنی و صنعتی توسط بخش خصوصی در سیرجان در آینده نزدیک خبر داد.

” شهباز حسن پور ” ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور تامین و تولید قطعات مصرفی و مورد نیاز کارخانجات صنعتی بزرگ مستقر در منطقه، مقدمات احداث بزرگترین شهرک تخصصی منطقه جنوبشرق در بیش از ۵۰۰ هکتار در جوار معادن گل گهر  آغاز شد.

وی اظهار کرد: این شهرک بعد از چند سال مطالعات مشاورین متخصص، با اختصاص زمین مورد نظر در طرح جامع گل گهر شروع که با تلاش های صورت گرفته، موافقت زمین اختصاصی، از سوی شخص وزیر  مسکن و شهرسازی صادر شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات و پیگیری های متعددی از سوی اینجانب با دکتر نبییان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور برای رفع موانع واگذاری در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد که با مساعدت دکتر نبیان و همراهی دکتر بلوردی معاون این سازمان، مجوز واگذاری زمین به سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمان ابلاغ شد.

حسن پور ادامه داد: انتظار می رود سرمایه گذاران و کارآفرینان که دل در گرو آبادانی کشور دارند از این فرصت بوجود آمده استفاده کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: تولید قطعات مورد نیاز کارخانجات مستقر در منطقه، تولید پیش نیاز های سوخت و مواد مکمل ذوب و هر آنچه که بتوان شمش تولیدی در منطقه را به محصول ثانویه تبدیل کرد از جمله طرح های قابل اجرا در این شهرک است که امیدوارم، شاهد استقرار هرچه سریعتر واحد های متعدد صنعتی در این شهرک باشیم.

حسن پور تاکید کرد: اینک شعار “رویش باورها در دل کویر” یکی پس از دیگری به بار  می نشیند. معتقدم مبارزه جدی با تحریم، حمایت از تولید و حمایت از متخصصین خلاق است و از همه خصوصا شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در منطقه می خواهم با قدرت به این مجموعه ورود کنند.

وی افزود: همچنان شعار خلق ثروت از آب، هوا و زمین را برای همشهریانم دارم و می گویم این شهرک متعلق به سیرجانی ها و هم استانیان عزیز است. چنانچه تعلل کنند سرمایه گذاران سراسر کشور جایگزین آنها می شوند چرا که دغدغه ما تولید و اشتغال است تا دغدغه جوانانمان را رفع کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از نقش دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و مشارکت آنها در این پروژها به نیکی یاد کرد و گفت: اینجا مکانی شایسته برای پیوند صنعت و دانشگاه است تا طرح های مطالعه شده و مورد نیاز اجرا شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true