×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان ‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی تاریخ اسلام را تغییر داده و باز هم در امتحان الهی سربلند شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار حسین معروفی امشب در مراسم وداع با پیکر مطهر ۷ شهید گمنام دفاع مقدس که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز کرمان میزبان شخصیت ‌های بزرگی است که ما نسبت به آنها معرفت نداریم.

وی با بیان اینکه شهدا اولیای الهی بودند و برای خدا از خود و زندگی خدا گذشتند و رفتند افزود: شهدای گمنام بعد از سی و چند سال می‌آیند در حالیکه پدران و مادران آنها هنوز چشم انتظار هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه گمنامی بالاترین ارزش و در تبعیت از حضرت زهرا (س) است گفت: عاقبت بخیری سخت است و شهدا با ایثار به عاقبت بخیری رسیدند و از خدا می‌خواهیم به آبروی بی بی دو عالم قلب پدران و مادران شهدا را آرام کند.

وی با بیان اینکه امشب با شب زلزله جانخراش بم در سال ۸۲ مصادف شده است افزود: از خدا می‌خواهیم جانباختگان زلزله بم را نیز مورد مغفرت الهی قرار بدهد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند و اگر می‌خواهند ملت ایران را بشناسند باید با شهدا بشناسند عنوان کرد: ملت ایران اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کردند و در این راه هنوز ثابت قدم هستند.

وی با بیان اینکه شهدا عزت و شرف و بزرگی برای ملت ایران رقم زدند و امروز دشمنان به‌واسطه عقبه تاریخی دفاع مقدس جرأت تجاوز و تعدی به این آب و خاک را به خود نمی‌دهد گفت: شهدا شاهد و زنده بوده و امروز نظاره گر ما هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهیدان جان و آبروی خود را برای ترویج دین خدا، مکتب عاشورا و عزت انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و در این گام باید بیشتر به آرمان‌های شهدا عمل و اقتدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا محور وحدت هستند و بر سر کلاس درس انسان‌هایی مانند عباس بن علی نشستند و عمق دشمن شناسی و امام شناسی را شناختند و حسینی شدند تصریح کرد: شهدا پای امام خویش عباس‌گونه ایستادند و راه نجات ما تاسی به سیره شهدا در ولایتمداری است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه پای میز هر مسئول در جمهوری اسلامی خون شهید داده شده است گفت: مسئولان بدانند اتاق آنها متعلق به آنها نیست و روزی برای به دست آمدن این انقلاب اسلامی خون‌ها داده شده است.

وی با بیان اینکه کربلا با وجود حسین بن علی(ع ) مقدس شد و نجف اشرف و مشهد مقدس به واسطه امام علی (ع) و امام رضا (ع) مقدس هستند افزود: دوران پر افتخار دفاع مقدس امتحان توده‌ها بود و ملت بزرگ ایران در امتحان دفاع مقدس سربلند و روسفید هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز امتحان، امتحان نخبگان است گفت: آنکه می‌خواهد از این امتحان سربلند شود باید شهید باشد و اعضا و جوارح آن به تفکر شهید گواه باشد.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ نخبگان این کشور نمره قبولی نگرفتند و مردود شدند و در ۹ دی سال ۸۸ این مردم بودند که باز هم در امتحان الهی سربلند شدند یادآور شد: ملت ما نگذاشتند امام آنها تنها بمانند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ملت ایران با خلق ۹ دی تاریخ اسلام را تغییر دادند و گفتند “ما دیگر اجازه نخواهیم داد امام ما را سر ببرید” افزود: ۹ دی نگاه حقیقت انقلاب اسلامی و طریق حق و راه شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا دو شاخصه بزرگ داشتند و این شاخصه‌ها در وجود حاج قاسم نازنین نیز بوده است افزود: حاج قاسم ۴۰ سال انسان عملگرای جبهه حق بود و دو ویژگی بارز حاج قاسم امام شناسی و دشمن شناسی وی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام شناسی و دشمن شناسی دقیق مانع انحراف انسان در جریانات می‌شود و باعث می ‌شود تا مسیر را به‌خوبی تشخیص دهیم گفت: در جریان فتنه انسان امام شناس و دشمن شناس است که به نورافکن‌های اطراف که سوسو می‌زنند توجه نمی‌کنند و فقط به سمت نور ولایت می‌رود.

وی با بیان اینکه معرفت ما به امام باعث می‌شود در زمین دشمن بازی نکرده و برای اسلام هزینه تحمیل نکنیم افزود: در تاریخ اسلام هر کجا مسلمین عقب ماندند یا امام خود را خوب نشناختند و یا دشمن شناس واقعی نبودند شاهد وقوع اتفاقاتی تلخ بودیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ولایتمدار واقعی منتظر فرمان و فتوای امام خود نمی‌ماند گفت: نیروی ولایی آنقدر ذوب در ولایت است که مانند حاج قاسم با میل امام خویش کار می‌کند و منتظر دستور و فرمان نمی ‌ماند.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها می‌خواستند حاج قاسم را برگردانند اما حاج قاسم ذوب در امام خویش بود، ایستاد و آنچه مطابق میل امامش بود انجام داد افزود: بعضی‌ها متأسفانه روی ولایت چانه‌زنی می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: واقعیت این است که آمریکا دشمن اصلی ما است و در تمام این سال‌ها به جز خیانت و جنایت هیچ چیز دیگری برای ملت ما انجام نداده است.

وی با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم و مردم استان کرمان رسالت سنگینی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی دارند گفت: هفته مقاومت از سیزدهم تا هجدهم در کشور و استان برگزار می‌شود و در این هفته باید تا حد امکان از فضای معنوی آن بهره‌گیری کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true