×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کرمان – ایرنا – وزیر جهاد کشاورزی عصر روز پنجشنبه در سفر غیررسمی به کرمان با همراهی استاندار از گلخانه قرنطینه هواپیمایی ماهان در ارزوئیه بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به همراه علی زینی وند استاندار کرمان، مدیرعامل هواپیمایی ماهان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و تعدادی از مسئولان وزراتخانه جهاد کشاورزی و محلی وارد سایت هواپیمایی ماهان ‘معین اقتصادی’ در روستای ملک آباد شد.

خاوازی پس از ورود به ملک آباد از مزرعه معین اقتصادی شامل گلخانه قرنطینه خرمای مجول با بیش از سه هزار اصله نهال و گلخانه قرنطینه در حال ساخت پنچ هزار مترمربعی این مجموعه بازدید کرد.
وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان و هیات همراه در ادامه راهی شهرستان ارزوئیه شدند و از گلخانه قرنطینه هواپیمایی ماهان در ارزوئیه بازدید کرد.

گلخانه قرنطینه شرکت هواپیمایی ماهان از سال گذشته به وسعت ۳۶ هزار مترمربع در ۲ منطقه دشتاب و ارزوئیه راه اندازی شده و در حال حاضر ۱۱۰ هزار نهال گردوی پِکان (گردوی گرمسیری) و ۵۰ هزار نهال خرمای پیارُم در آن نگهداری می‌شود.
به گفته امیری مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه، این شهرستان قطب تولید محصول زراعی کشور محسوب می شود و تولید کننده ذرت و گندم بذری نمونه کشور است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true