×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان‌ها- مردم استان کرمان در دیار حاج قاسم سلیمانی نشان دادند هیچ چیز مانع پشتیبانی آنها از آرمان‌های انقلاب اسلامی نمی‌شود و همیشه در صحنه هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کرمان دیار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور پرشور و انقلابی مردم کرمان برگزار شد.

راهپیمایی امروز مردم انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه استان کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت از میدان اول هفت باغ علوی آغاز و تا کیلومتر ۱۵ این محور برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی با همراه داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌هایی با شعار ” ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده ” و ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

به گزارش تسنیم مردم استان کرمان در دیار حاج قاسم سلیمانی نشان دادند هیچ چیز مانع پشتیبانی آنها از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام خامنه‌ای نمی‌شود و همیشه در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند این فرموده حاج قاسم نازنین بر زمین بماند که در وصیت‌نامه خود خطاب به مردم کرمان فرمود ” دوست دارم تا آخر با ولایت بمانید”.

گزارش و عکس از ثارالله انکو

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true