×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی و بیماریابی به موقع باعث کاهش ۸۸ درصد بیماران بستری کرونا در استان کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه، علی زینی‌وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و مدیران استان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد با بیان اینکه در یکسال گذشته زحمات زیادی برای مبارزه با ویروس کرونا در کشور و استان کرمان کشیده شده که جای قدردانی دارد اظهار داشت: استان کرمان در حال حاضر ۱۲ شهرستان آبی، ۱۰ شهرستان زرد و یک شهرستان نارنجی دارد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در کنترل این بیماری در استان بسیار موثر بوده است گفت: از برادران بسیجی و هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تشکر می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه اجرای این طرح باعث شد ۸۸ درصد تعداد بیماران بستری کرونا در استان کمتر شود ادامه داد: طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا بسیار موثر بود و با بیماریابی به موقع توانستیم از شیوع بیماری بکاهیم.

وی با بیان اینکه تعداد تست‌ها و آزمایشات کرونا در استان ۳ برابر شده است گفت: خوشبختانه در حال حاضر روند کاهشی بیماری کرونا در سطح استان کرمان را داریم.

رشیدی‌نژاد با اشاره به اینکه نخستین مورد مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان کرمان در شهرستان سیرجان شناسایی شد افزود: در حال حاضر در این شهرستان اعمال محدودیت‌ها را داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متوسط مرگ و میر‌های کرونایی در استان کرمان ناشی روزانه دو نفر است گفت: زدن ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مورد تأکید است و باید جدی گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: دید و بازدیدهای خانوادگی در ایام نوروز یک تهدید بزرگ برای شیوع دوباره کرونا در استان و یک آتش زیر خاکستر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true