×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تسنیم – سرپرست معاون استاندار کرمان گفت: محدودیت‌های کرونایی براساس سامانه “ایران من” اعمال شده و آموزش دانش آموزان و دانشجویان از ۱۴ فروردین به صورت حضوری است.

رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید و با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی استان کرمان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه رنگ‌بندی رسمی کشور که توسط وزارت بهداشت منتشر شد، در حال حاضر از ۲۳ شهرستان استان کرمان، شش شهرستان در وضعیت قرمز، شش شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا سه مصوبه اصلی را پیگیری کردیم گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی مبتنی بر سامانه “ایران من” و “امید” اعمال می‌شود و همه ممنوعیت و ممنوعیت‌ها در حوزه حمل و نقل، تجمعات و فعالیت اصناف همه در بستر سامانه “ایران من” تعریف شده و اعمال مدیریت ما بر اساس این سامانه است.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه مصوبه دوم امروز ستاد کرونا در ارتباط با آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها است افزود: آموزش کلیه مدارس و دانشگاه‌ها از روز ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری برگزار شده و کلیه آزمون‌های پایان ترم دانشگاه‌ها و مدارس نیز به صورت حضوری است.

وی ادامه داد: تمامی محدودیت‌های اعمال شده دستگاه و ادارات به واسطه شرایط کرونایی از جمله محدودیت‌های اعمال شده در بحث ساعات کاری، همگی لغو شده و تمامی شرایط به ضوابط دوران قبل از کرونا بر می‌گردد.

جلالی بیان کرد: با توجه به اینکه موج سفرهای نوروزی بسیار زیاد شده و به‌واسطه اینکه بتوانیم سفرهای خوبی را داشته باشیم و نوروز خاطره انگیزی را برای خانواده رقم بزنیم باید سه مولفه واکسیناسیون، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به جد مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دو اتفاق خیلی خوب در بحث واکسیناسیون در استان در حال رقم خوردن است گفت: در حال حاضر واکسیناسیون سیار در روستاها در حال انجام است و مراکز واکسیناسیون ما هیچ کدام تعطیلی نداشته و آماده پذیرش همه هم استانی‌ها و حتی مسافران نوروزی هستند و همه می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true