×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

امام جمعه کرمان بر مردمی برگزار شدن بزرگداشت عید غدیر تاکید کرد و گفت: باید از نظر محتوایی و تبیین واقعه غدیر نیز اقدامات موثری صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز صبح در جلسه ستاد غدیر استان کرمان با گرامیداشت ماه ذی‌الحجه و اعیاد پیش رو اظهار داشت: اعیاد مذهبی باید باشکوه برگزار شود و در این راستا مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد.

وی بر مردمی برگزار شدن بزرگداشت عید غدیر تاکید کرد و گقت: ستاد غدیر ترمز و مانعی برای مجموعه‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌ها نیست بلکه برای همراه شدن برنامه‌های مختلف و مشارکت جهت بهتر برگزار شدن مراسمات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی در کنار مردم مراسم عید غدیر را به خوبی برگزار کنند افزود: هراندازه که جنبه برگزاری جشن‌ها عمومی‌تر باشد و مخاطب بیشتری داشته باشد بهتر است.

وی با ابراز خرسندی از بهبود وضعیت بیماری کرونا در کشور و استان کرمان خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه واکسیناسیون انجام شده اثرگذاری بسیار خوبی داشته و امسال بعد از دو سال از شیوع کرونا می‌توانیم جشن‌های با کیفیتی در این حوزه برگزار کنیم.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه اثرگداری برنامه‌های در نظر گرفته شده باید از نظر محتوایی و تبیین واقعه غدیر نیز موثر باشد تاکید کرد: ایام دهه امامت و ولایت فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه ولایت از بعد از رحلت پیامبر (ص) تاکنون است و اینکه وجود ولایت چقدر در روند توسعه اسلام و موفقیت جوامع بشری موثر بوده است.

به گزارش تسنیم در این جلسه برنامه‌های کمیته مردمی ستاد غدیر از جمله اطعام و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر، رژه موتوری خودرویی از چهار راه امام جمعه تا میدان شهدا، برگزاری شب شعر علوی و آیینی به صورت مردمی، برپایی ۱۵ جشن محله محور، برگزاری جشن کودکان و مادران، پرده‌خوانی و ورزش پهلوانی در بوستان‌ها، نذر نان، اجتماع هئیت‌های مذهبی، بازسازی واقعه غدیر، نورافشانی و … برای بزرگداشت عید غدیر عنوان شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true