×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تغییر مدیریت در مجموعه مس یک آسیب است و تا با یک مدیر به توافق می‌رسیم آن را تغییر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام حسین جلالی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر انار با بیان اینکه امروز به برکت امام و شهدا، جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ دنیا است، اظهار داشت: نظم جهانی به هم خورده و ایران توانسته با استقامت و پایداری آمریکا و اسرائیل را به انزوا بکشاند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا عزتمند شده و روسای صدها کشور در نوبت سفر به ایران هستند، گفت: امروز با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظم جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ ایران و اسرائیل به نقطه پایانی رسیده و اسرائیل در محاصره است و چاره‌ای جز نابودی در این نقطه ندارد، افزود: آمریکا و اروپا بدانند، اگر جنگ بد است برای آنها نیز بد است و همیشه نباید کشورهای منطقه آواره بشوند و مردم این منطقه بوی باروت را حس کنند.

وی با اشاره به اینکه دنیا در حال تحول بوده و امروز ایران امن‌ترین نقطه جهان است، بیان کرد: خون شهدا امروز ثمر داده و ما باید ادامه دهنده راه شهدا و پیرو ولایت باشیم.

جلالی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد و ما باید با بصیرت باشیم، افزود: دولت آقای رئیسی تنها دولتی است که از بانک مرکزی استقراض نداشته است و مطمئن باشید به یاری خدا این مرحله را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ۳۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت قبل را هم پرداخت کرده که کار بزرگی است، بیان کرد: فشار اقتصادی وجود دارد اما باید با اتحاد و همدلی و مقاومت این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و در راه خدا استقامت داشته باشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مس سرچشمه حق مردم رفسنجان و انار است، گفت: روزی که نماینده مردم این منطقه شدم، ادعا کردند که سرچشمه مال ما نیست و وقت زیادی صرف شده تا نیروهای مشغول در آنجا از بومی‌ها به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت در مجموعه مس یک آسیب است، بیان کرد: تا با یک مدیر به توافق می‌رسیم آن را تغییر می‌دهند؛ ۷۰ درصد مس کشور در سرچشمه تولید می‌شود و حق مردم این منطقه است که هیئت رئیسه مس از بومی‌های این منطقه انتخاب شود.

جلالی با بیان اینکه آینده اقتصادی کشور روشن است و ما حتماً فاتح جنگ اقتصادی خواهیم بود، ادامه داد: آمریکا بداند با تحریم و فشار اقتصادی علیه ملت ایران به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید و مانند همه توطئه‌های گذشته شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/۵۱۱/

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true