×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

 به گزارش سفیر کرمان-دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور موضوع مطرح شده در یک وبسایت پیرامون اعطای امتیاز وام به نماینده مردم کرمان و راور را تکذیب نمود.

📄 متن تکذیبیه؛

بسمه تعالی
مردم شریف استان کرمان

اخیرا و همزمان با پیگیری های پروفسور زاهدی جهت *مبارزه با فساد و تخلفات گسترده در برخی شرکت های صنعتی- معدنی*، خبری جعلی و سراسر کذب در خصوص دریافت وام قرض الحسنه توسط نماینده مردم کرمان و راور از  سوی شرکت ملی مس ایران منتشر شده است که لازم است در این خصوص شفاف سازی انجام شود.

خدمت مردم شریف استان کرمان اعلام می دارد که نماینده محترم مردم کرمان و راور در کل دوران نمایندگی مردم و حتی مسئولیت های قبلی هیچگونه تسهیلاتی اعم از وام قرض الحسنه یا غیره از هیچ شرکت صنعتی-معدنی و یا بواسطه معرفی این شرکتها از هیچ بانک و مؤسسه مالی دریافت ننموده است.

  مزید اطلاع مردم شریف، اعلام می دارد نه تنها ریالی وام قرض الحسنه به حساب شخصی ایشان واریز نشده است بلکه صرفا براساس روال مرسوم دفاتر نمایندگان، پس از دریافت درخواست های ارباب رجوع و مراجعین، مکاتباتی از سوی دفتر ارتباطات مردمی با بانکها و موسسات مالی  جهت ارائه وام انجام می شود. اعطای وام اعم از قرض الحسنه یا غیره به متقاضیان و ارباب رجوع براساس اعلام بانکها و موسسات مالی، و در برخی موارد براساس اعلام شرکتهای صنعتی-معدنی در قالب مسئولیت های اجتماعی است و اعطای وام نیز براساس چارچوب و ضوابط بانکی است.

این بداخلاقی ها و انتشار این اخبار کذب، ذره ای در مسیر مبارزه با فساد و مفسدین خلل ایحاد نخواهد کرد و به زودی در اولین گام گزارش ها و اخبار خوبی از برخورد با متخلفین به اطلاع مردم خواهد رسید.

از نهادهای نظارتی نیز انتظار است جهت تنویر افکار عمومی با بررسی ادعاهای مطرح شده، واقعیت را برای عموم مردم روشن نمایند.

مردم شریف کرمان و راور:

منش و روش پروفسور زاهدی در طول دوران مسئولیت، همواره صداقت با مردم، پاکدستی در عمل و صراحت در بیان بوده است و به مدد الهی به عهدی که با مردم بسته ایم استوار خواهیم ماند.

👈

پ.ن: این خبر توسط اطرافیان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پرونده تخلفات ایشان در محاکم قضایی در حال رسیدگی است در فضای مجازی منتشر گردیده است که اقدامات قانونی از سوی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور جهت احضار ایشان و شکایت در پلیس فتا انجام شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true