×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: ملت ایران همیشه در صحنه حمایت و پشتیبانی از نظام حضور داشتند و در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ با حضوری دیگر تاریخ ساز شدند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ افتاد و پس از آن بسترسازی‌ها و شبکه‌سازی‌های دشمن در آن اتفاقات، بیان کرد: اوج این اتفاقات در عاشورای آن سال بود و با هتک حرمتی که به اباعبدالله (ع) انجام شد، مردم ایران به میدان آمدند و در نهایت حماسه روز نهم دی رقم خورد.

استاندار کرمان با بیان اینکه دشمن برای فتنه سال ۸۸ سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده بود، ادامه داد: زمانی که مردم نقش دشمنان در اتفاقات را و بسترسازی‌ها و شبکه‌سازی‌های آنها را در کشور دیدند، به میدان آمدند؛ همان طور که در حوادث امسال هم مردم با حضور با شکوه خود در روز ۱۳ آبان بار دیگر پشتیبانی خود از نظام را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن دست از دشمنی با نظام و انقلاب بر نمی‌دارد، گفت: اتفاقاتی که در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصادی در کشور افتاد؛ موفقیت‌های نظام از سویی و از سوی دیگر موقعیت استراتژیک و دیگر ظرفیت‌های کشور و ملت ما برای دشمن قابل تحمل نبوده و نیست.

فداکار با بیان اینکه دشمنان در ایام اربعین امسال نیز به دنبال تفرقه انگیزی بین دو کشور ایران و عراق بودند، که موفق نشدند به اهداف شوم خود برسند، ادامه داد: در اتفاقات اخیر نیز دشمن، فوت خانم مهسا امینی را بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار داد و خوشبختانه امروز پشت صحنه‌های آن برای مردم ما مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما با وجود مشکلاتی که به ویژه در حوزه معیشتی دارند، به نظام وفادار بوده و با دشمن همراهی نکردند، بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر تلاش کرد تا از وجود افراد شناخته شده، ورزشکاران، هنرمندان و … استفاده کند تا به اهداف خود برسد اما مردم ما با بصیرتی که داشتند به میدان آمده و نگذاشتند برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن محقق شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه برای دشمن قابل هضم نیست در کشوری که روزی تصمیم‌گیرنده بوده، امروز خود مردم حاکم و تصمیم‌گیرنده باشند، افزود: امروز تفکر آزادی و آزادی‌خواهی و انقلاب اسلامی ما به دنیا صادر شده و این برای دشمنان سخت و غیر قابل تحمل است.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true