×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پیکر مطهر شهید سرگرد یاسر عبدلی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر دستان مردم شهید پرور کوهبنان تشییع و در زادگاهش طغرالجرد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، پیکر مطهر شهید سرگرد یاسر عبدلی، شهید امنیت و جانشین پلیس اطلاعات خاش صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از مسئولان بر دستان مردم شهید پرور کوهبنان تشییع و پس از آن در گلزار شهدای زادگاهش طغرالجرد به خاک سپرده شد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تشییع این شهید امنیت در کوهبنان با بیان اینکه شهدا پشتوانه‌های معنوی نظام هستند، اظهار داشت: شهید عبدلی اجر و مزد خدمات چند ساله خود را با شهادت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار خودش داوطلبانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و امنیت و آسایش مردم به این منطقه رفته بود، افزود: این شهید بزرگوار آرامش و آسایش خانواده و جان خود را فدا آرامش و آسایش و امنیت مردم می‌کند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه خداوند بزرگ را شاکر هستیم که نعمت شهادت را نصیب جوانان، دلاورمردان و رزمندگان عرصه نظم و امنیت می‌کند، گفت: این شهید بزرگوار بیان کرده بود که به استان سیستان بلوچستان می‌روم که شهید بشوم و تا شهید نشوم از این استان برنمی‌گردم.

به گزارش تسنیم، شهید سرگرد یاسر عبدلی، جانشین پلیس اطلاعات خاش ۲۴ اردیبهشت ماه در درگیری با اشرار و گروگانگیران مسلح در سیستان و بلوچستان و برای پاسداری از مرزهای عزت و امنیت کشور عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید یاسر عبدلی فرزند جانباز سرافراز حاج علی عبدلی، جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش شهید یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش متولد ۱۳۶۳ است که حدود ۱۶ سال در نیروی انتظامی مشغول به خدمت بود و دو فرزند پسر از وی به یادگار مانده است.

این شهید بزرگوار مدت چهار سال در شهرستان ریگان و حدود ۹ سال در شهرستان کوهبنان و یک سال هم شهرستان خاش در راستای امنیت ایران اسلامی خدمت کرده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true