×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – محمدجوادفدایی، صبح امروز(۱۲ تیر)در جلسه ستاد استانی اربعین با تاکید بر نظرخواهی راجع به نقاط مثبت و منفی اربعین سال گذشته و جمع بندی آن به منظور ارزیابی دقیق تر عملکرد و برگزاری مراسم بهتر و موثرتر در سال جاری افزود: یک مرجع یا دستگاه باید متولی این کار شود .
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه هدف را نباید گم کرد و آن اینکه به دنبال چه نتایج معنوی، سیاسی و اجتماعی از اربعین هستیم؛ گفت: نظرات افراد مختلف که به هر نحوی با موضوع اربعین ارتباط دارند باید اخذ و مکتوب شود حتی به صورت کتاب در سوابق بماند.
وی با بیان اینکه ما به این موضوع به صرف تکلیف نگاه نمی کنیم بلکه برخاسته از شور و اشتیاق به ائمه اطهار است؛ تصریح کرد: قطعا” با عنایت ائمه به نتایج بهتری می توان دست یافت.
محمدصادق بصیری، معاون استاندار هم با اشاره به اینکه ساماندهی زائرین اربعین از تهران ابلاغ و ۱۴ کمیته در تهران کار را دنبال می کند که به تبع آن در استان ها هم باید شکل بگیرد، بیان داشت: قاعدتا” استان های مرزی در این موضوع ویژه تر هستند و بعد از آن استان های معین؛ کرمان هم استانی است که هم زائر دارد و هم در معرض عبور زائران دیگر کشورها است که باید برنامه ریزی لازم را داشت .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true