×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – محمدرضا علیزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که در سطح کشور برگزار می‌شود گفت: فعالیت در راستای معرفی سیره رضوی بسیار ارزشمند است و از پدیدآورندگان آثار رضوی در سال‌های گذشته قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره ملی شعر رضوی با محورهای زندگی و ابعاد شخصیتی امام هشتم(ع) برگزار می‌شود یادآور شد: فراخوان جشنواره سال گذشته منتشر شده است.

وی با بیان اینکه هفتم تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار بود و آثار با کیفیت خوبی ارسال شده است عنوان کرد: امسال جشنواره در سه بخش کلاسیک و شعر سپید و ترانه برگزار می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه 761 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: این آثار شامل 375 اثر در بخش کلاسیک، 250 اثر شعر سپید و مابقی در بخش ترانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 20 اثر برای جشنواره انتخاب شده است و از بین این تعداد آثار برگزیده از 9 نفر تقدیر بعمل می‌آید افزود: در جشنواره امسال به مناسبت ربع قرن برگزاری جشنواره در کرمان از تعدادی از افرادی که در این زمینه بسیار موثر بودند نیز تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این جشنواره از استان کرمان پایه‌گذاری شده و یک جشنواره خودجوش در زمان شکل‌گیری بوده است افزود: جشنواره در روزهای 17 و 18 تیرماه برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره عصر روز 18 تیر در محل تالار اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

true
برچسب ها : ,
true
true
true

true