×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – عصر (چهارشنبه 19 تیر) نشست مشترک مسئولان و مدیران آموزش و پرورش و آموزش عالی شهرستان قائن با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار و در این نشست مشکلات و مسائل شهرستان قائن در حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش مطرح شد.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اولین نکته در شهرستان قائن همدلی و همراهی خوب بین مسئولان محلی اعم از امام جمعه و سایر مسئولان اجرایی گفت: این موضوع را باید به فال نیک گرفت و از این فرصت برای حل مسائل قائن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پتانسیل های فراوانی در شهرستان قائن در حوزه آموزش عالی، آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای وجود دارد، گفت: اما در عین حال باید قائن از نظر تجهیزات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات دانشگاه های قائن کمبود نیروی انسانی است که وزارت علوم در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشد.

وی یادآور شد: درخصوص دانشگاه پیام نور نیز رویکرد وزارت علوم باید تغییر کند و دانشگاه پیام نور به دانشگاهی مهارتی تبدیل شود تا از خالی ماندن ظرفیت ها در این دانشگاه جلوگیری شود.

زاهدی با تاکید بر اینکه مقاوم سازی و بازسازی مدارس یکی از نکات مهم است که باید مدنظر سازمان تجهیز و توسعه مدارس کشور باشد، یادآور شد: اعتبارات مناسبی را برای مدارس فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش جهت خرید تجهیزات در بودجه های سنواتی اختصاص داده ایم که استان خراسان جنوبی باید از این ظرفیت استفاده کند و ما نیز در کمیسیون آموزش پیگیر مسائل این استان خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true