×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان ماشاالله سهراب نژاد  مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با اشاره به تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: فولاد زرند تا امروز پنج هزار نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ هزار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است که این آمار اشتغال موجب بهبود کمی و کیفی وضعیت زندگی مردم شهرستان شده است.

سهراب نژاد افزود: هدف نخست شرکت فولاد زرند از اشتغالزایی در شهرستان بهبود وضعیت معیشتی و رفع معضلات اجتماعی بین جوانان و مردم زرند بوده که با اقدامات انجام شده در این حوزه بخش بزرگی از این شهرستان تحت پوشش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: روزانه بیش از یکهزار و ۲۰۰ کامیون برای حمل مواد اولیه و محصولات تولیدی در شرکت فولاد زرند ایرانیان تردد می‌کنند که این آمار جزو اشتغالزایی شرکت محاسبه نشده است.

مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه استخدام‌ها به عنوان مطالبه مردم و مسئولان برای تمامی افراد دارای اهمیت است اظهار داشت: بیش از ۹۲ درصد از استخدامی‌ها با مدرک دیپلم و فوق دیپلم بومی زرند هستند و در لیسانس مجوزی برای استخدام از سراسر استان کرمان وجود دارد.

وی تصریح کرد: به جز مدیران ارشد شرکت فولاد زرند که نقش راهنما را دارند مابقی از نیروهای بومی استفاده شده است.

سهراب نژاد افزود: به عنوان معین اقتصادی شهرستان زرند ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث ۲ سوله دار قالی با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر هزینه شده که این پروژه در مرحله اجرا است.

در ادامه برای شناسایی تاثیرات اشتغالزایی بر زندگی مردم زرند به سراغ مردم این شهرستان رفتیم و نقش صنعت فولاد را بر زندگی این افراد جویا شدیم که بنا به گفته آنان حجم سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه صنایع و معادن با ارتقای معیارهای اشتغالزایی و بهبود سطح معیشتی شهروندان این شهرستان همراه بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true