×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – حجت الاسلام سیدرضافاطمی، دوشنبه شب(۲۱ مرداد)در مراسم بزرگداشت امامزادگان فرزندان موسی بن جعفر علیهماالسلام در سخنانی با اشاره به افتتاح مرکز فرهنگی افق در آستان این امامزاده که قرار است با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی فعالیت کند؛ تصریح کرد: موقوفاتی که قید زمان و مکان ندارد به این سمت، جهت داده می شود.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کرمان در ادامه به بزرگداشت امامزادگان شاخص هر شهر اشاره و تصریح کرد: در شهر کرمان ۲۴ امامزاده داریم که مراسم بزرگداشت امامزادگان فرزندان موسی بن جعفر علیهماالسلام شامل عبدالله، قاسم و حسین در جوپار برنامه ریزی شد.

 

وی ادامه داد: هدف، جهت دادن موقوفات به سمت امامزادگان و خدمات دهی از درآمد امامزادگان به مردم، این است طبق فرمایش مقام معظم رهبری امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی شود و برای همین تمام برنامه های ما اعم از بصیرت عاشورایی، آرامش بهارزی، ضیافت الهی و… برای تحقق این فرمایش است.

 

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه طی ۱۲ سال گذشته برنامه های زیادی در این راستا برگزار شده افزود: ۲۶۰ امامزاده در استان داریم که از این تعداد در آستان ۵ تا ۶ امامزاده، دفتر امام جمعه هم مستقر است که این قابل توجه است.

 

وی همچنین از توزیع هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی برای محرومین و از طریق آستان امامزادگان در ابتدای امسال خبر داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true