×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عباس پورخسروانی کاپیتان تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که در ابتدای فصل به جمع شاگردان شهبا اضافه شد، پس از شکست تیمش مقابل گل ریحان البرز در هفته اول لیگ دسته یک گفت: اولین سالی است که تیم ما در لیگ یک حضور دارد و برخی بازیکنان اولین تجربه حضور در این لیگ را پشت سر می گذارند. مطمئنا اگر یک جاهایی تجربه داشتیم شاهد برخی اشتباهات نبودیم؛ مخصوصا روی گل دوم که بی تجربگی بازیکنان کاملا مشهود بود و کار دستمان داد. اگر گل دوم را بلافاصله پس از به ثمر رساندن گل دوممان، دریافت نکرده بودیم، می توانستیم در این دیدار پیروز شویم. ولی خب دیگر فوتبال است و از این اتفاقات پیش می آید. انشالله بازی بعد جبران خواهیم کرد.

پورخسروانی در مورد تاثیر میزبانی در کرمان بر روند شرایط تیمش اظهار داشت: ما در این بازی میزبان نبودیم و به نوعی هر دو تیم مهمان محسوب می شدند. صد در صد دوری از سیرجان بر روی شرایط روحی و روانی بازیکنان تاثیر منفی گداشته بود ولی با این حال تمام تلاشمان را کردیم و متاسفانه نتوانستیم آنطور که باید ظاهر شویم.

وی همچنین در مورد عدم صدور کارت برخی بازیکنان برای این دیدار گفت: دو سه بازیکنمان در ایفمارک برایشان مشکل پیش آمد و کارتشان برای این بازی صادر نشد و حتی قرار بود تا ظهر امروز کارتشان صادر شود که متاسفانه تا چند ساعت قبل از بازی مسئولین فدراسیون جواب گوشیمان را ندادند و ما نتوانستیم از آن ها در این دیدار استفاده کنیم.

کاپیتان باتجربه آرمان گهر در مورد شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: تیم ما هم تیم جوانی است و هم دونده. چون امسال نزدیک به 10 بازیکن جدید به این تیم اضافه شده است، مطمئنا روز به روز به هماهنگی لازم خواهیم رسید و شرایطمان بهتر خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true