×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – مدیرکل امور مالیاتی کرمان گفت: امور مالیاتی استان در راستای حمایت از تولید و در چارچوب قانون، نگاه تعاملی به بنگاه‌های اقتصادی دارد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، مدیرکل امور مالیاتی کرمان به منظور بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، طی جلسه‌ای مشترک با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، مشکلات و موانع پیش رو در این بخش را مورد بررسی قرار داد.
در این جلسه، محمد سلمانی، مدیرکل امور مالیاتی کرمان با اشاره به ضرورت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان و حفظ شرایط اشتغال در این واحدها، آمادگی امور مالیاتی استان را جهت کمک و مساعدت به این بنگاه‌ها اعلام نمود.
سلمانی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از بخش‌های تولیدی، رویکرد امور مالیاتی استان را کمک به رونق تولید و کسب‌وکار دانست و افزود: این اداره کل با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا واحدهای تولیدی و خدماتی استان با تمام توان در خدمت اشتغال و تولید استان به کار خود ادامه دهند.
در ادامه این جلسه سید مهدی طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز با ابراز قدردانی از همکاری مدیرکل و کارکنان امور مالیاتی استان برای حل مسائل مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی، به وجود برخی از موانع و مشکلات در این واحدها اشاره کرد و خواستار حمایت تمامی مسئولین از این بخش مهم اقتصادی کشور شد.
وی به تعامل سازنده و جلسات مکرر فعالان اقتصادی با امور مالیاتی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تعامل میان دولت و بخش خصوصی و با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت مطلوب در راستای حمایت از تولید و بخش خصوصی حرکت کنیم.
در خاتمه، مسائل بنگاه‌های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص رفع مشکلات مالیاتی آنان تصمیم‌گیری به عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true