×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – علیرضا دادگر، رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان، گفت: دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در بخش آقایان با حضور ۱۵ شرکت کننده از استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و اصفهان به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره آموزشی برای اولین بار از ۱۳ تا ۲۰ مهر جاری با تدریس ابوالقاسم عارفیان در در محل سالن آموزش هیئت فوتبال استان کرمان برگزار خواهد شد.

دادگر هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء دانش مربیان فوتسال عنوان و تصریح کرد: این دوره به صورت منطقه‌ای با حضور نمایندگانی از استان‌های هرمزگان، فارس و اصفهان به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

او بیان داشت: با عنایت به افزایش طرفداران فوتسال در اقصی نقاط استان، وجود زیرساخت مورد نیاز که در شهر‌ها و بخش‌های مختلف استان وجود دارد، ضرورت رشد و توسعه فوتسال همپای فوتبال را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هدف ما در کمیته آموزش، برگزاری کلاس‌های آموزش مربیان در بخش‌های مختلف از جمله فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برای بانوان و آقایان به صورت متوازن است، به گونه‌ای که در بخش‌های ذکر شده پس از یک دوره مشخص با کمبود نیروی انسانی با دانش مواجه نباشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true