×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

لیگ برتر فوتبال استان کرمان فصل ۹۹-۹۸ یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت با حضور برخی مسئولان هیئت فوتبال استان، پیشکسوتان فوتبال رسماً آغاز شد، این لیگ با حضور 12 تیم در یک گروه آغاز شده است که قهرمان این لیگ به لیگ دسته سوم کشور صعود خواهد کرد.

در آیین افتتاحیه این لیگ که در زمین چمران و بین دو تیم مشیز کرمان و آبی‌پوشان کهنوج برگزار شد، سلاجقه، یزدپور، دادگر، امیرخسروی، ارچنگی و صنعتی از هیئت فوتبال استان، انجم‌شعاع و حسینی از هیئت فوتبال شهرستان کرمان، مسعودزاده و حاج‌اسماعیلی از باشگاه مشیز کرمان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت فوتبال کرمان با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتبال این استان با حضور ۱۲ تیم گفت: این لیگ در حقیقت ویترینِ عملکرد هیئت فوتبال استان کرمان است.

محسن سلاجقه در آیین افتتاحیه لیگ برتر فوتبال استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مراد حاج‌جعفری، رئیس سابق هیئت فوتبال استان کرمان و شهدای عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی تأکید کرد: تصمیم داریم لیگ برتر فوتبال استان کرمان را همچون سال‌های گذشته، با نظم خاصی برگزار کنیم.

وی لیگ برتر فوتبال استان کرمان را ویترینِ عملکرد هیئت فوتبال استان عنوان کرد و افزود: لیگ برتر فوتبال استان کرمان که با نام مقدس شهدای عرصه نظم و امنیت نامگذاری شده، سال گذشته با 18 تیم، در دو گروه 9 تیمی برگزار شد.

سلاجقه تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، این رقابت‌ها در یک گروه و با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های پیش فصل داوری، کلاس‌های توجیهی انضباطی و … پیش از آغاز رقابت‌های لیگ خبر داد و بیان داشت: همه‌ این‌ها در راستای برگزاری لیگی منظم بود که امیدواریم شاهد آن باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true