×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان  به نقل از راه آرمان – متین مشارقی دانش آموز یکی از دبستان های کرمان است که در مراسم تشییع سردار سلیمانی جان خود را از دست داد، دانش آموزی که علاقه زیادی به سردار سلیمانی داشت و او را پدر خود می خواند دیری نپایید که به او پیوست.

روز بعد از شهادت سردار سلیمانی یعنی 14 دی ماه، معاون پرورشی مدرسه به کلاس آن ها می رود و در بین دانش آموزان برگه هایی را با عنوان ” املای قدر شناسی” که در گوشه سمت چپ آن عکس سردار سلیمانی چاپ شده است پخش می کند و از دانش آموزان می خواهد دلنوشته ای برای این سردار بزرگ بنویسند.

متین با همان ادب و متانت همیشگی خود قلم برداشته و شروع به نوشتن می کند و شاید خودش هم فکر نمی کرد به این زودی به “حاج قاسمی” که او را پدر می خواند بپیوندد، او نوشته خود را برای این شهید بزرگ این گونه می نویسد:

“با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما سردار عزیز؛ صبح روز جمعه که چشم باز کردم خبر شهادت شما را شنیدم.

خبری ناگوار و باور نکردنی! پدر عزیزم از اینکه دیگر در میان ما نیستی بسیار غمگینم و با بغضی در گلو می گویم که راه شما را ادامه خواهم داد.

پدر مهربان و دلسوزم « روحت شاد و یادت تا ابد گرامی»”

آری این دانش آموز دلسوز که همچون شمعی در فراق از دست دادن این سردار رشید اسلام می سوخت سرانجام در 17 دی ماه در قیامتی که از عشق برپا شده بود، از دروازه ورود به آیینه های تجلی خورشید و حصار دانستن عبور کرد و رهسپار دیاری شد که سردارش برای رسیدن به آنجا لحظه شماری می کرد و سرانجام در آغوش این سردار بزرگ ماوا گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true