×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهدای انقلاب و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  اظهار داشت: مراحل حج تمتع سال 99 انجام شده است.

وی با بیان اینکه دارندگان قبوض حج تمتع تا پایان سال 86 می‌توانند برای اعزام به این سفر معنوی به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را اصلاح کنند عنوان کرد: ثبت‌نام حج تمتع 99 از نهم اسفندماه امسال آغاز می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه امسال برای اعزام زائران حج تمتع استان حدود 25 کاروان در نظر گرفته شده است گفت: دارندگان فیش حج تمتع تا تاریخ 15 اردیبهشت 86 می‌توانند برای شرکت در حج تمتع 99 به مدیران کاروان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌های استان از جمله کرمان، رفسنجان، سیرجان، بردسیر، زرند، بم، جیرفت و انار کاروان برای اعزام زائران حج تمتع در نظر گرفته شده گفت: متقاضیان برای تشرف به حج امسال می‌توانند به این کاروان‌ها مراجعه کنند.

عرب‌نژاد با اشاره به اینکه ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات نیز از فردا به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 24 بهمن ماه ادامه دارد افزود: سفرهای نوروزی عتبات نیز از 24 اسفندماه امسال آغاز شده و تا 30 فروردین سال آینده ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true