×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – حجت الاسلام مهدی عربپور درباره آخرین وضعیت اصولگرایان در استان کرمان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور وحدت نیروها برای رسیدن به کاندیداهای واحد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان را شکل دادیم که از مردادماه سال جاری کار این شورا در استان را آغاز کرده و در ۱۷ شهرستان این شورا تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در قدم اول افرادی را که ویژگی نمایندگی مجلس و صلاحیت داشتند، تشویق به ثبت نام در انتخابات کردیم تصریح کرد: بعد از تایید صلاحیت ها، نظرسنجی تعیین میزان مقبولیت نامزدها توسط یک مرکز نظرسنجی معتبر(تهرانی) همراه با افکارسنجی مردمی درباره انتخابات انجام شد.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: نتیجه نظرسنجی در هر حوزه با حضور اکثریت نامزدها، نماینده آنان و شورا بازگشایی شد و مجموع نظرسنجی به اطلاع نامزدها رسید.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان افزود: در مجموع شورای استان به این جمع بندی رسید که در حوزه انتخابیه بم (شهرستان های شرق استان کرمان) موسی غضنفر آبادی، حوزه بافت حمدالله منظری، حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان خانم عفت شریعتی، حوزه انتخابیه رفسنجان و انار علی جلالی، حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب و قلعه گنج آقای شکرالهی، حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر سیداحمد حسینی، حوزه انتخابیه شهربابک حسین فتاحی و حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی را به عنوان کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (اصولگرایان) معرفی کند.

عربپور بیان کرد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور به لحاظ نظراتی که وجود داشت و تحلیل نظرسنجی ها، بحث های مختلفی صورت گرفت که امیدواریم تا امشب (پنجشنبه) به نتیجه نهایی برسیم.

true
true
true
true

true