×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گفته رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان بالغ بر ۲ میلیون و یکصد هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن می‌باشند که بیش از ۶۹ هزار نفر آنها رای اولی هستند.

عباس تقی‌زاده از برگزاری مانور انتخابات به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای انجام این رویداد ملی خبر داد و اظهار داشت: به لحاظ اینکه در این دوره از ۲۷ مرحله انتخابات ۲۵ مرحله الکترونیکی است و احراز هویت افراد در این قالب صورت می‌گیرد این مانور با لحاظ سنجش زیرساخت‌های لازم برگزار شد.

وی به گستردگی جغرافیایی استان کرمان و پراکندگی جمعیتی آن اشاره کرد و اظهارداشت: برای جمع‌آوری آرای شرکت کنندگان ۹۹۲ صندوق اخذ رای سیار و یک هزار ۳۲۸ صندوق ثابت اخذ رای پیش‌بینی شده است .

تقی زاده گفت: برای این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۴۰ هزار نفر در قالب اعضای شعب، نمایندگان فرمانداران و بخشداران، محافظان شعب و صندوق‌های رای، بازرسان شعب، اعضای هیات نظارت و نمایندگان نامزدها در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ شعب استان اخذ رای الکترونیکی نداریم اظهارداشت: تنها دو مرحله از انتخابات یعنی اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی و مرحله تشخیص افراد الکترونیکی و آنلاین انجام می‌شود.

استان کرمان ۹ حوزه انتخابیه دارد که در این حوزه‌ها تعداد ۱۹۰ نامزد در قالب ۲۴ زن و ۱۶۶ مرد برای ۱۰ کرسی نمایندگی این استان در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه در استان کرمان همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار خواهد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true