×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش سفیر کرمان – «سعیده ایرانمنش» سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان این هفته با اعلام کمیته انضباطی به دلیل اهانت و نشر اکاذیب و بیان مطالب نادرست در خصوص داوری یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و ۱۰ میلیون تومان باید جریمه نقدی پرداخت کند.

این تیم با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. در حالی که در فصل گذشته در جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال زنان ایستاده بود.

ایرانمنش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص رای کمیته انضباطی اظهار داشت: این دومین جلسه‌ای است که  من را محروم می‌کنند. تیم ما در هفته گذشته با شهروند ساری بازی داشت و نماینده فدراسیون، ناظر داوری  و داور سوم و چهارم همه مازندرانی بودند. در ابتدای این دیدار گلزن ما را اخراج کردند و من اعتراض کردم. «صدرالدین موسوی» کارشناس شهروند ساری نیز خطای اول را اشتباه تشخیص داد و این خطا نیاز به کارت نداشت.

وی افزود: متاسفانه وقتی بدنبال دفاع از حق خود هستی دیگران عدالت را برای شما پیاده نمی‌کنند و چون حقیقت را عنوان می‌کنیم حق ما خورده می‌شود و در نهایت بدلیل اعتراض محروم می‌شویم. تمامی سرمربیان تیم‌ها از قضاوت داوران در این فصل ناراضی هستند. حتی در ۲ دیدار شاهد حضور داوری بودیم که هرگز در لیگ برتر سوت نزده بود.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان ادامه داد: سطح لیگ این فصل بسیار بالا و خوب و نسبت به سال‌های اول خیلی تغییر کرده است. تیم ما سال گذشته در رده سوم لیگ قرار داشت اما امسال به دلیل جوانگرایی افت و خیز زیادی داشتیم و موفق به حضور در جمع چهار تیم بالای جدول نبودیم. گرچه از نقاط ضعف لیگ می‌توان به شیوه برگزاری مسابقات  و قرعه کشی مجدد و داوری‌های خیلی ضعیف اشاره کرد.

وی اضافه کرد: وقتی فوتسال مردان پخش تلویزیونی و تماشاگر دارد به یقین سطح بالاتری خواهد داشت و ایرادات آن دیده و گفته می‌شود. در فوتسال زنان با کوچکترین حرفی محروم می‌شویم. نظم وقانون و برنامه‌ریزی در لیگ فوتسال زنان وجود ندارد. در دیدار برابر شهروند ساری تنها عنوان کردم چرا هر چهار داور و کمک داور باید مازندرانی باشند و همین امر سبب محرومیتم شد. داوران در فوتسال مردان با وجود رفتارهای تند بازیکنان بسیار صبور هستند اما در فوتسال زنان اینگونه نیست.

ایرانمنش یادآور شد: نبود پخش تلویزیونی و انتقاد پذیر نبودن مانع رشد فوتسال زنان می‌شود البته درخصوص سطح تیم‌های حاضر در این فصل نمی‌توان چنین حرفی زد زیرا هر ۱۲ تیم در هر هفته نتایج غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند. هفته گذشته با مس رفسنجان تیمی که در رده بالای جدول قرار دارد بدون گل مساوی کردیم. این امر نشان می‌دهد که همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم دختران کویر مس کرمان در فصل آینده چه تغییری خواهد داشت، گفت: از نظر فنی با اضافه کردن ۲ مهره می‌توانیم سطح تیم را بالاتر بیاوریم. تعداد بازیکنان بومی قوی زیاد است و تنها باید ببینیم که در فصل آینده با چه تفکری وارد لیگ می‌شویم. آیا  بومی‌سازی را ادامه می‌دهیم یا برای قهرمانی بجنگیم. هنوز برنامه ما مشخص نیست اما امیدوارم در فصل آینده برگزاری مسابقات  با نظم و قانون صورت پذیرد. چیزی که سبب رشد فوتسال زنان می‌شود انتقاد بجا است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true