×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

ایرنا – فرماندار بردسیر گفت: کسب مقام های سوم، دوم، اول و اول اشتغالزایی بترتیب در سالهای ۹۶، ۹۷، ۹۸ و ۹۹ کارنامه درخشانی برای این شهرستان در دولت دوازدهم بشمار می رود که حاصل تلاش شبانه روزی فعالان اقتصادی و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه است.

مجید نجف پور لاله زاری روزچهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون تسهیلات خوداشتغالی معین اقتصادی با همکاری بانک رسالت گفت: از ابتدای شروع به کار معین اقتصادی در این شهرستان  یعنی از پایان سال ۹۶ تاکنون تعداد یکهزار و ۴۹۰ فقره تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال توسط معین اقتصادی و از طریق بانک رسالت به متقاضیان پرداخت گردیده که این امر سبب ایجاد یکهزار و  ۶۰۰شغل در حوزه های مختلف شده است.

وی به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: از ابتدای ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون تعداد ۱۶۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال  در راستای ایجاد اشتغال پایدار در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری پرداخت شده  که سبب ایجاد اشتغال ۴۰۸ نفر گردیده است.

نجف پور گفت: در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق بانکهای عامل نیز از ابتدای پرداخت این تسهیلات تاکنون تعداد ۳۸۰ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ ۲۵میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال متقاضیان به منظور  ایجاد شغل های خانگی کوچک پرداخت شده است.

همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵۰فقره به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی از طریق کمیته امداد امام خمینی به مددجویان پرداخت و تعداد ۵۸ فقره به مبلغ ۲۹ میلیارد ریال  تسهیلات خوداشتغالی از طریق بهزیستی به مددجویان پرداخت شده است.

فرماندار بردسیر درباره تسهیلات عمومی و اشتغالزایی گفت: از آذرماه سال ۹۸ تاکنون تعداد ۳۵۰ فقره به مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال تسهیلات عمومی و اشتغالزایی با معرفی فرمانداری از طریق پست بانک به متقاضیان پرداخت شده است.

وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵۰ فقره به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات عمومی و اشتغالزایی بامعرفی این فرمانداری از طریق بانک توسعه و تعاون به متقاضیان پرداخت شده است.

نجف پور لاله زاری اظهار داشت : همچنین از سال ۹۶تاکنون در مجموع یکهزار و ۵۳۰فقره  وام به مبلغ ۸۹۵ میلیارد ریال  از طریق بانکهای مسکن، ملی ، صادرات ، تجارت ، کشاورزی ، رفاه و صندوق کار آفرینی به متقاضیان در بخش تسهیلات عمومی و اشتغال شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار بردسیر درباره تسهیلات واحدهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا گفت: از زمان ابلاغ دستورالعمل پرداخت این تسهیلات تاکنون تعداد یکهزار و ۴۰۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۱میلیارد و ۹۰۰مبلبون ریال  به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده است.
نجف پور از اشتغال بیش از ۲هزار نفر در صنایع و معادن از سال ۹۶ تاکنون خبر داد و گفت: تعداد افراد مشغول به کار در صنایع  یکهزار و۹۵۰نفر ،تعداد افراد شاغل در معادن ۱۵۶نفر،  درکل صنایع ومعادن تعداد ۲هزار و ۱۰۶ نفر مشغول به کار می باشند.
اشهرستان بردسیر در  ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان با قابلیت های فراوان در حوزه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری و قرار گرفتن در دالان ترانزیتی شرق به غرب در مسیر شاهراه توسعه استان‌ قرار گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true