×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امام جمعه کرمان گفت: دستاوردهای انقلاب در شرایط سخت تهدید و تحریم بود و برای معرفی انقلاب باید با روحیه وظیفه شناسی و مخلصانه کار انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از آغاز تا امروز به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: ملت ما در قرن حاضر چند گام مهم را برای خود تعریف کرده که بعضی از آنها عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این گام‌ها مبارزه با رژیم طاغوت بود که با موفقیت انجام شد و گام دوم انقلاب چهل سال ایستادگی در مقابل دشمن بود که با حساسیت کامل انجام شده است گفت: مردم در مقابل تمام تحریم‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌ها ایستادگی کردند و توانست در صحنه‌های بین‌المللی پیشرفت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هر کدام از قوای کشور برای پیشرفت‌های کشور زحمات زیادی کشیدند که امکان بیان آنها در یک جلسه و چند جلسه نیست افزود: این موفقیت‌ها در شرایط سخت تهدید و تحریم و بدون حامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیر خود را در جهان گذاشته و امروز جغرافیای منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است گفت: از گام‌های مهمی که آغاز شده گام دوم انقلاب اسلامی است که نیاز به ایثار و همدلی و مقاومت و استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور دارد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه سرفصل‌های گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است ادامه داد: گام چهارم انقلاب، تمدن اسلامی است که روزی در مقابل تمدن‌های دنیا قرار خواهد گرفت و از همه آنها پرفروغ‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آینده تمدن اسلامی در حوزه‌های مختلف دنیا را در بهت قرار خواهد دارد که چگونه این همه پیشرفت حاصل شده است افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

بیشتر بخوانید

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها باید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم گفت: دستاوردهای انقلاب قابل دفاع است و باید آن را در فضای حقیقی و مجازی به جامعه تبیین کرده و برای معرفی انقلاب باید با روحیه وظیفه شناسی و مخلصانه کار انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true