×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فرمانده انتظامی استان کرمان از آغاز طرح سخن یار مهربان به‌منظور جلب مشارکت‌های عمومی و ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: یکی از اقدامات حوزه معاونت اجتماعی پلیس، برنامه‌ریزی برای جلب مشارکت مردم و یادآوری نقش آنان در حوزه مسائل اجتماعی مرتبط با نظم و امنیت است بر همین اساس پلیس برای ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی شهروندان و پشگیری از اینکه قربانی جرم نشوند اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای طرحی تحت عنوان سخن یار مهربان کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به رونمایی رسمی از این طرح در کرمان و فعالیت چندین کمیته تخصصی در این طرح بیان داشت: کمیته تولید محتوا متشکل از کارشناسان انتظامی و آموزش همگانی پلیس با رصد جرائم و آسیب‌ها، محتوای مورد نیاز را تولید و برای طراحی و انتشار در اختیار سایر کمیته ها می‌گذارند.

وی افزود: در مرحله  اول ۳ هزار پوستر رنگی لمینت شده با موضوع پیشگیری از سرقت در قالب استند تهیه و با تعامل اصناف در پیشخوان فروشگاه‌ها در معرض دید عموم گذاشته شده است و در نظر است متناسب با موارد استخراج شده در کمیته تولید محتوا از ظرفیت سایر نهادهای برون سازمانی و فرهنگی و اجتماعی برای تحقق اهداف این طرح استفاده شود.

ناظری بیان کرد: ابعاد مختلفی را برای گسترش اجرای این طرح، اعم استفاده از بیلبوردها، تولید کلیپ، تولید انیمیشن و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای بالا بردن سطح آگاهی مردم در نظر گرفته‌ایم که در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true