×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

 به یاد سردار حسین پورجعفری که حاج قاسم را ۳۰ سال همراهی کرد و حتی پس از شهادت هم سردار را تنها نگذاشت؛ به یاد مردی که سردار دل‌ها برایش نوشت” حسین جان، بدون تو وارد بهشت نمی‌شوم…”

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همیشه برادری از یک پدر و مادر بودن نیست؛ به همخون بودن نیست. مؤمن که باشی، مخلص که باشی، ساده ‌که باشی، محرم اسرار که باشی، ۴۰ سال در عرصه دفاع از دین و میهن و ارزش‌ها که باشی، ۳۰ سال نفس به نفس سیدالشهدای جبهه مقاومت که باشی می‌شوی برادر؛ از برادر نزدیک‌تر و از پدر دلسوزتر… می‌شوی، سراپا گوش و معدن ۳۰ سال حرف و راز و عشق و حقایقی که هر کسی نمی‌شنود و نمی‌داند. می شوی حسین آقای پورجعفری…

سرداری مخلص و بی‌ادعا که نشان و نشانه سردار دلهاست و به قول خودش پروانه‌ای که پیوسته دور شمع وجود او می‌گردد.

سال ۶۱ و از نوجوانی با والفجر مقدماتی وارد عرصه دفاع مقدس شد و پس از جنگ‌ نیز همچنان در سپاه خدمت می‌کرد و به صلاحدید حاج قاسم شد یار و همراه و همرزم و صندوقچه اسرارش.

چه مقام رفیعی است که با مرد بزرگ تاریخ معاصر ایران و جهان نسبتی داشته باشی که به گواه خودش فرزندانت با تو و فرزندانش با او نداشته باشند و چه جایگاه والایی است وقتی مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر شهادت می‌دهد که سی سال با اخلاص و پاکی و سلامت و صداقت زندگیت را فدای اسلام کرده‌ای و بی‌نظیری در وفا، صداقت، اخلاص و کتمان سرّ و می‌گوید تحمل داغ تو را ندارد و بی تو به بهشت نمی‌رود.

چه معرفت و کمالی است که به سبب مراقبت‌های تو تمامِ وقتِ یک سرباز، یک سردار، یک مجاهد، یک پیشگام در مبارزه با استکبار و تروریست‌هایش صرف اسلام و جهاد در راه خدا شود و کاری کند وقت گرانبهایش هدر نرود.

همسر صبور و بزرگوار سردار پورجعفری از آخرین دیدار سردار با همرزمان شهیدش در گلزار شهدای کرمان روایت می‌کند و این که پس از شهادتش پایین پای سردار دفن می‌شود و ایمان دارد که به گونه‌ای باز می‌گردد که آن ‌مکان اندازه اوست.

این روزها مزار سردار شهیدی که فرزندی را، برادری را، رفاقت را، محبت را و عشق را در حق سردار دلها تمام کرده نیز زیارتگه شیفتگان‌مکتب سلیمانی و دلسوختگان سیدالشهدای مقاومت و همرزمان شهید اوست.

آخرین جملات وصیتنامه حاج قاسم به شهید پورجعفری اشاره دارد و حاج قاسم اینگونه نوشته است: “نمی‌توانم از حسین پورجعفری نام نبرم که خیرخواهانه و برادرانه مرا مثل فرزندی کمک می‌کرد و مثل برادرانم دوستش داشتم. از خانواده ایشان و همه برادران رزمنده و مجاهدم که به زحمت انداختمشان عذرخواهی می‌کنم.”

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true