×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سیدکرامت اکرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: طوفان روز گذشته ۳ میلیارد ریال به شبکه برق شهرستان فهرج خسارت وارد کرد.

مدیر اداره برق شهرستان فهرج افزود: بر اثر طوفان شدید برق ۱۹ روستا در بخش نگین کویر فهرج قطع شد که بلافاصله با تلاش کارکنان اداره برق شهرستان اهالی روستاها مجددا برق‌دار شدند.

اکرمیان عنوان کرد: همچنین طوفان در روستای حسین‌آباد ملاامیر بخش نگین کویر به یک دستگاه ترانسفورماتور و  ۴  تیر برق خسارت وارد کرد و تمام خاموشی‌ها بلافاصله  همزمان با طوفان بر طرف شدند.

خسارت ۱۰میلیارد ریالی طوفان به زیرساخت‌های ریگان

امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار کرد: در پی وقوع طوفان شن طی دو روز در شهرستان خسارات زیادی به زیرساخت‌های شهرستان وارد شد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: طوفان شن به همراه گردوغبار ده‌ها هکتار از مزارع گندم وجو را دچار شن‌گرفتگی کرد و خسارات به عمران شهری و فضای سبز، برق، آب و تاسیسات زیربنایی در روستاها وارد کرد.

باقری بیان داشت طی دو روز طوفان شن ۴۳ شهروند ریگانی راهی مراکز درمانی شدند.

وی عنوان کرد: ۶۵خودروی گرفتار در طوفان شن توسط نیروهای امدادی، امدادرسانی شدند و در مساجد ریگان اسکان داده شدند و با کمک نیروهای امدادرسانی راه ارتباطی روستاهای مسدودشده بازگشایی و تردد در این محورها جاری شد.

باقری با اشاره به اینکه ۲۰روستای شهرستان که در حاشیه کانون بحران فرسایش بادی قرار دارند هنوز در محاصره گردوغبار شدید هستند، از اعزام نیروهای امدادی جهت امدادرسانی به این روستاها خبر داد و عنوان کرد: تمامی مراکز بهداشتی درمانی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

فرماندار ریگان با اشاره به خسارت ۱۰ میلیارد ریالی به زیرساخت‌های شهرستان گفت: خسارتی که به زیر ساخت‌های شهرستان وارد شده است خسارت اولیه بوده که با فروکش شدن طوفان خسارت نهایی اعلام خواهد شد.

باقری با بیان اینکه ریگان دومین نقطه در کشور در زمینه بروز گردو غبار است، متذکر شد: گردوغبار ۱۶روستا را خالی از سکنه و۱۵۰روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true