×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مهدی ولی‌پور امروز در دومین روز طوفانی در سفر به شهرستان ریگان در حاشیه بازدید از جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن ریگان و نیاز شهرستان به پایگاه امداد و نجات دائمی مجوز آن به‌زودی صادر و فعالیت دائمی آن انجام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور بیان داشت: تقویت زیرساخت‌های پاسخ به حوادث و سوانح  در شهرستان در کمترین زمان ممکن بعد از تهیه خودروهای امدادی و تجهیزات تخصصی امداد و نجات یکی از اولویت‌ها در شهرستان ریگان خواهد بود.

وی ابراز کرد: براساس بازدیدی که از جمعیت هلال‌احمر شهرستان ریگان صورت گرفت، نیازمندی‌های آن بررسی شد که به‌زودی ارسال امکانات تخصصی به شهرستان انجام می‌شود.

ولی‌پور عنوان کرد: جهت خدمات‌رسانی به شهروندان ریگانی مرکز فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و کاردرمانی در مرکز هلال‌احمر ریگان با اعتبار ۵ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

وی افزود: براساس بازدید از این مرکز جهت تکمیل آن تجهیزات تخصصی در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور همچنین امروز از مرکز رادیویی ریگان با تمامی مراکز کشور ارتباط و آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات را ارزیابی کرد.

ولی‌پور همچنین از خدمات نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان که در حوادث و امدادرسانی نقش بسزایی ایفا می‌کنند، قدردانی کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور در پی وقوع طوفان‌های شدید شن و مشکلات تنفسی اهالی ریگان امروز به‌صورت سرزده وارد شهرستان ریگان شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true