×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان‌ها- امام‌جمعه کرمان گفت: موضع خصمانه آمریکا با تغییر حاکمان تغییر نمی‌کند و به هیچ مذاکره‌ای با غرب نباید چشم امید داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امام علی (ع) در اهمیت رعایت تقوا در جامعه اسلامی می‌فرماید “آگاه باشید که تقوا رشته‌های گناه و معصیت را می‌خشکاند.”

وی با بیان اینکه اهل بهشت با لطف و احترام و بالاترین توجهات وارد بهشت می‌شوند و قرآن می‌فرماید این همان بهشتی است که به شما وعده داده شده بود گفت: در قرآن در وصف بهشتیان آمده است که “بهشتیان کسانی هستند که در نهان و خلوت خداترس بوده و همیشه دارای قلبی توبه کار هستند و از خطاهای خود پشیمان بوده و برمی‌گردند.”

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه داریم از خدا بوده و هستی این عالم از آن خدا است افزود: ایمان واقعی در شعار نیست بلکه از درون باید خدا را حس کرد و خداترس بود و به او توجه داشت.

وی با بیان اینکه خداترسان واقعی کسانی هستند که با تمام وجود دستور خدا را می‌گیرند و به آن عمل می‌کنند ادامه داد: کسانی از خدا می‌ترسند که معرفت و شناخت لازم را دارند و می‌دانند هدف از آفرینش خلقت زندگی دنیایی نیست.

علیدادی‌سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه کرمان با تسلیت ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: در هر حال باید از این مادران و همسران شهدا تقدیر و تجلیل کرد که عمر خود را برای انقلاب گذاشتند.

وی با بیان اینکه در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ماه هستیم افزود: این ایام پر است از خاطراتی غرورآفرین که طاغوت را برای همیشه در کشور سرکوب کرد.

امام جمعه کرمان یادآور شد: دشمن تهدیدات و توطئه‌های زیادی علیه کشور ما آغاز کرد اما با رهبری امامین انقلاب اسلامی تمامی این توطئه‌ها تا کنون خنثی شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش پهبادی ارتش و رزمایش موشکی سپاه را در روزهای اخیر شاهد بودیم که همه دستاوردهای بزرگ این انقلاب شکوهمند است گفت: ذلت و خواری دشمن را این روزها به چشم می‌بینیم.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه اثاث کشی در کاخ سفید نشان داد که به مقاومت باید پایبند باشیم تصریح کرد: به هیچ مذاکره‌ای با غرب نباید چشم امید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فهمیدیم حاکمان آمریکا بر دشمنی علیه ملت ایران پافشاری می‌کنند و با تغییر آن‌ها موضع خصمانه آمریکا تغییر نمی‌کند افزود: در غرب یک تغییر قدرت با حکومت نظامی انجام شد که نشان از خواری و ذلت آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با عزت مسیر خود را ادامه می‌دهد و دشمن به ناچار دانشمندان ما را تهدید و ترور می‌کند گفت: این روزها شاهد افول آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستیم اما در جبهه مقاومت پیروزی‌های پشت سر هم را می‌بینیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: خون شهید سلیمانی عزیز و شهدای جبهه مقاومت ثمرات و برکات زیادی دارد که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.‌ مسئولان کشور باید از دستاوردهای نظام اسلامی و خون شهدا محافظت کرده و خود را در میدان خطر برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا قرار دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true