×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ادبیات کودکانه در مجلس و دولت به وحدت و انسجام آسیب می‌زند و نباید صحنه خدمت و تلاش به صحنه رقابت و جدل سیاسی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی خضریان امروز در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر تعدادی از نمایندگان مجلس به رفسنجان اظهار داشت: همدلی بین مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم از نتایج این جلسات است، تا قبل از مجلس یازدهم عمدتا نمایندگان مجلس خود را نماینده حوزه انتخابیه خود می‌دانستند اما نمایندگان مجلس یازدهم خود را نماینده همه مردم ایران می‌دانند و ۳۱ نماینده با هم به یک منطقه کمک می‌کنند که در رسیدن به عدالت می‌تواند اثرگذار باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس و دولت از ظرفیت‌های ملی در این سفرها استفاده و کمک می‌کند و مشکلات مناطق حل می‌شود و به عدالت نزدیک‌تر می‌شویم.

وی با بیان اینکه همه ما سر سفره امام شهدا نشستیم و مسئولان بیش از مردم به امام و شهدا دین دارند و باید این دین را ادا کنند، عنوان کرد: استفاده از ادبیات کودکانه در مجلس و دولت به وحدت و انسجام آسیب می‌زند و نباید صحنه خدمت و تلاش به صحنه رقابت و جدل سیاسی تبدیل شود.

خضریان خاطرنشان کرد: دولت و مجلس خطاهای یکدیگر را پوشش داده و به رفع آن کمک کنند مردم به ما نگاه می‌کنند کنایه‌ها دور از فرهنگ دینی است که امام راحل دنبال می‌کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true