×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز نیروی عملیاتی می‌خواهیم تا مانند حاج قاسم برای ولایت و کشور سربازی کند نه اینکه نظریه‌پردازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهربابک، سردار حسین معروفی شامگاه امروز در آیین رونمایی از یادمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌توانست استقلال ملت ایران را ببیند و جنگ تحمیلی را علیه کشور آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مظلومیت ملت ایران در هویزه و بستان هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد گفت: رزمندگان اسلام با روحیه انقلابی و جهادی و مظلومانه مقابل دشمن ایستادند و با همین روحیه جهادی و تفکر انقلابی حصر آبادان شکسته شد و خرمشهر آزاد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تجربه دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است که امروز هم همین تجربه راه‌گشاست افزود: ارمغان دفاع مقدس عزتمندی ملت ایران است، سپاه عاشورا و کربلا را در شلمچه مشق کرد و معجزه‌های زیادی در جبه‌ها به چشم دیدیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد: حاج قاسم مصونیت و سعادت را در انتخاب الگوهای بزرگ می‌دانست چرا که با انتخاب الگوهای بزرگ حزب و گروه معنی نمی‌دهد، منافع شخصی کنار می‌رود و منافع ملی پای کار می‌آید.

سردار معروفی الگوهای حاج قاسم را صحابه پیامبر (ص) و صحابه امام حسین (ع) دانست و گفت: حاج قاسم صداقت ابوذر، امانت سلمان فارسی، شجاعت مالک اشتر، بصیرت عباس (ع)، حق‌گویی عمار، انتقام‌جویی مختار و استقامت میثم تمار در مسیر حق را یکجا داشت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم بود که برجام دو و سه را برای اولین بار مطرح کرد افزود: او حق‌گو بود و اهداف مرموز پشت جریان استکبار را در برجام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم نگاه جامع‌الاطراف داشت و نگاه او به مسائل، سیاسی و حزبی و گروهی نبود تصریح کرد: ولایت فقیه خورشید انقلاب است و نباید نورافکن‌های اطراف ما را سرگرم خود کند.

وی با بیان اینکه در جبهه‌ها با اینکه اختلاف سلیقه‌ها بود اما رزمندگان اجازه ندادند اختلاف سلیقه‌ها باعث بر زمین ماندن حرف ولایت شود تاکید کرد: مشکلات امروز کشور به‌دلیل این است که منافع انقلاب یادمان رفته و منافع حزب و گروه را دنبال می‌کنیم.

سردار معروفی شاه کلید محبوبیت حاج قاسم را اخلاص در عمل عنوان کرد و گفت: او معادلات دشمن را در تمام عرصه‌ها بر هم زد، فردی که یکساعت در حوزه علمیه درس نخواند و بالاترین درجه نظامی کشور را دارد اتاق او پر از عکس شهید بود و هر روز بر این عکس‌ها اضافه می‌شد.

وی با اشاره به اینکه ما در کشور نیاز به نظریه‌پرداز نداریم و نظریه پرداز کشور فقط رهبری است افزود: ما مسئول خدمتگزار می‌خواهیم نه اینکه نظریه‌پردازی کند، ما امروز نیروی عملیاتی می‌خواهیم تا مانند حاج قاسم برای ولایت و کشور سربازی کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true