×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کرمان – ایرنا – سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: تمامی مسئولان در هرجایگاهی موظف به حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران و طرح‌های اشتغالزایی هستند که این امر گامی بزرگ در جهت توسعه پایدار استان کرمان محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمیده واعظی روز چهارشنبه در آیین افتتاح کارخانه تولید ماسک شرکت نانو تجهیزات آسیا در رفسنجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: کار بزرگی در این پروژه انجام شده و به طور قطع صنعت‌گران ما امروز رزمندگان جبهه اقتصادی و تولید کشور هستند.

وی اظهار داشت: به  برکت انقلاب اسلامی و حمایت تمامی مسئولان و تلاش سرمایه‌گذاران و کارآفرینان توانستیم ارزش آفرینی کنیم و اشتغال را به عنوان مهمترین دغدغه مسئولان ملی و استانی محقق سازیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: هیچ موفقیتی بدون تلاش، همت و همکاری تمامی مجموعه و کار تیمی به سرانجام نمی‌رسد که امروز در این زمینه طرح‌های خوبی در رفسنجان به ثمر نشسته است.

۴۵۰ شغل در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ایجاد شد

مدیرعامل منطقه‌ ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: کمتر از ۶ ماه پروژه تولید ماسک با اعتبار ۵۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری در فاز نخست اجرایی شده که اکنون بخشی از آن با اشتغالزایی ۳۵ نفر به منصه ظهور رسیده است.

مجید کهنوجی ادامه داد: در فاز توسعه ای تا یکسال آینده اشتغال این طرح به ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم می‌رسد.
وی افزود: نخستین پروژه واحد تولید فروکروم با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی برای نیروهای ایرانی و سرمایه‌گذاری کشور چین صورت گرفت.

وی ادامه‌داد: در حوزه استخراج ارز دیجیتال نیز به صورت ۱۰۰ درصد قانونی با قرارداد با برق منطقه ای و هزینه آن صادراتی محاسبه می‌شود که این طرح بدون خط انتقال و هزینه به صادرات برق ما کمک نقدی می‌کند.

مدیرعامل منطقه‌ ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: واحد تولیدی کولرهای گازی در برنامه بعدی ما قرار دارد که سال آینده افتتاح می‌شود و در صورت تامین زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاران بسیاری به رفسنجان می‌آید.

وی بیان داشت: ۲۶ کارخانه تاکنون با اشتغالزایی برای ۴۵۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شده و فرایند احداث ۱۶ کارخانه دیگر در این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد که تا یکسال آینده یکهزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کنیم.

تکنولوژی‌های جدید تولید ماسک در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد

همچنین مدیر شرکت نانو تجهیزات آسیا گفت: ویژگی طرح کارخانه تولید ماسک این شرکت در رفسنجان ورود به حوزه سلامت هموطنان است که باید با آن توجه کرد لذا به این حوزه کمک می‌کنیم.

محمدرضا سهرابی افزود: مقام و شهرت و ثروت مانعی برای بحران کرونا نیست و تنها با رعایت پروتکل ها و موارد بهداشتی می‌توان این ویروس را مهار کرد.

وی عنوان کرد: تهیه ماسک با کیفیت و خوب گام کوچک ما برای هموطنان بوده و خانواده‌ها محصولی انتخاب کنند که به سلامت خودشان کمک می‌کند و این بزرگترین خدمت به کشور است.

مدیر شرکت نانو تجهیزات آسیا گفت: شاهد تولید ماسک در برخی نقاط کشور به صورت زیرزمینی و کاملا غیر بهداشتی هستیم و در زمان خرید نمی‌توان شرایط تولید این محصول را دانست لذا درب کارخانه را به‌روی همه مردم باز می‌گذاریم.

وی تاکید کرد: تکنولوژی‌های جدید تولید ماسک را در اختیار واحدهای تولیدی این محصول قرار می‌دهیم که برخی از سودجویان با هدف کسب درآمد با سلامت عمومی جامعه بازی نکنند.

وی با بیان اینکه سلامتی یک ثروت محسوب می‌شود افزود: امیدواریم همه از این گنجینه به صورت صحیح استفاده کنند.

افتتاح طرح‌های دهه فجر رفسنجان 

چند پروژه کشاورزی و صنعتی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در رفسنجان با حضور معاون استاندار و فرماندار رفسنجان افتتاح شد.

این طرح‌ها ازجمله دامپروری ۲۰۰ راسی در روستای قائمیه   با زیر بنای سه هزار متر مربع با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ تومان ( آورده شخصی ۵۰۰ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی) و همچنین افتتاح طرح آبیاری تحت فشار ۱۴۸ هکتاری در روستای رستم آباد هرندی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان شامل ۳۲۹ میلیون تومان آورده شخصی و یک میلیارد و ۴۸۰میلیون تومان اعتبار بلاعوض دولتی بودند.

از دیگر این طرح ها می‌توان به افتتاح کارخانه تولید ماسک شرکت نانو تجهیزات آسیا (تولید انواع ماسکهای بهداشتی و نانو یکبار مصرف) در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اشاره کرد که این پروژه در سه فاز اجرا می‌شود که در فاز نخست ، ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۳۵ نفر اشتغال زایی داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true