×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ایسنا/ زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان در پروژه محور کرمان – راور – دیهوک بدهی به پیمانکاران داریم و با استفاده از ماده ۵۶ امیدوار هستیم این پروژه دو ساله تمام شود که متاسفانه طی چند سال گذشته، کار پروژه ۵۴ درصد پیشرفت دارد.

دکتر”محمدمهدی زاهدی” صبح امروز ۲۰ بهمن ماه در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در بحث استفاده از ماده ۵۶ قانون بودجه، دولت تعهد بازپرداخت را داده و باید بانک ها پای کار آمده و برای محور کرمان – راور – دیهوک از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان در این پروژه ملی بدهی به پیمانکاران داریم و با استفاده از ماده ۵۶ امیدوار هستیم این پروژه دو ساله تمام شود که متاسفانه طی چند سال گذشته، کار پروژه ۵۴ درصد پیشرفت دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: کرمان جزو استان های پرحادثه رانندگی است و نقاط حادثه خیز زیادی داریم و درخواست داریم وزیر دستور رفع نقاط حادثه خیز را صادر کند.

وی با اشاره به اینکه راه آهن زرند به بافق نیازمند بازسازی است و لازم است کار سرعت بگیرد، بیان کرد: در روبه روی باغ شاهزاده ماهان، نیاز به احداث زیرگذر است.

زاهدی اظهار کرد: توسعه استان کرمان در صنایع و به ویژه فولاد بالاست و در سه سال آینده قط تولید فولاد کشور خواهیم بود و حجم زیاد تولید موجب نیاز بیشتر به حمل و نقل ریلی می شود.

وی ادامه داد: احداث خط دوم ریلی کرمان – رفسنجان – تهران از ضروریات است زیرا این حجم فولاد را نمی توان را با تریلی در جاده ها حمل کرد و امکانذیر نیست و خواستار برنامه ریزی برای پروژه ریلی هستیم که ما نمایندگان در مجلس بحث های بودجه ای را دنبال می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه بنیاد مسکن علاقمند به احداث ساختمان است اما مشکل زمین دارد و باید این مسله حل شود، گفت: قرار بود کمیته امداد بیش از ۵۰۰۰ مسکن برای مددجویان احداث کند که ۵۰ درصد کار مانده و نیازمند حمایت ویژه وزیر برای خانه دار شدن این قشر محروم و همچنین خانواده های دارای دو معلول به بالا تحت پوشش بهزیستی هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true