×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری در استان کرمان برای ۵۰ مدیر و مدیرکل، شهردار، رییس شورای شهر و … تشکیل پرونده داشتیم که تقریبا ۲۰ نفر آنها مدیر مسئول بودند.

“دادخداد سالاری” صبح امروز ۱۸ اسفندماه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: کرمان شهر شهید سلیمانی است و مقرر است که مکتب حاج قاسم شکل بگیرد لذا کرمان در این راستا اول است.

وی با ابراز تاسف از اینکه ما بیشتر به سمت نهی از منکر رفته ایم، اظهار کرد: متاسفانه ما از اصول غافل شدیم و فساد اداری وجود دارد که زیبنده نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید برآنکه ریل گذاری باید توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد، تصریح کرد: روسای ادارات باید امر به معروف و نهی از منکر را از خودشان آغاز کنند.

وی اظهار کرد: در سال جاری در استان کرمان برای ۵۰ مدیر و مدیرکل، شهردار، رییس شورای شهر و … تشکیل پرونده داشتیم که تقریبا ۲۰ نفر آنها مدیر مسئول بودند و امسال ۵۹ میلیارد تومان اعاده به بیت المال صورت گرفته است.

سالاری با اشاره به دستگیری مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان کرمان و بیان اینکه پرونده در دست بررسی است، گفت: متاسفانه فساد اداری مرسوم شده و همه نسبت به آن بی تفاوت شده ایم که این یک آفت بزرگ برای جمهوری اسلامی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true