×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: بنیاد مسکن خط امامین انقلاب را در این سال‌ها طی کرده و با تغییر دولت‌ها تغییری در مسیر بنیاد مسکن ایجاد نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با وی اظهار داشت: امیدواریم کشور در سال ۱۴۰۰ شرایط خوبی را تجربه کرده و برای مردم کشور آسان باشد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی قوی و تاثیرگذار و مورد توجه محرومین کشور است گفت: در این سال‌ها در بازسازی روستاها اقدامات بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان در بحران‌ها همیشه در کنار مردم بوده است افزود: بنیاد مسکن خط مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) را در این سال‌ها طی کرده و با تغییر دولت‌ها تغییری در مسیر بنیاد مسکن ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همیشه بازوی اجرایی دولت بوده است ادامه داد: در استان کرمان فعالیت‌های بنیاد مسکن به خوبی به چشم می‌آید و از سهمیه ساخت ۱۰ هزار مسکن محرومین در این سال‌ها ۶ هزار مسکن ساخته شده و تا پایان دولت چهار هزار مسکن محرومین نیز ساخته و تحویل داده می‌شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه در روستاها و در اجرای طرح هادی نیز بنیاد مسکن فعال است که جای تقدیر دارد بیان کرد: استان کرمان ظرفیت‌های بالایی دارد و جمعیت روستایی استان نیز جمعیت بسیار قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه نگهداری جمعیت روستایی در روستاها در اولویت برنامه‌های ما است افزود: مهاجرت روستاییان، حاشیه‌نشینی و عواقب بعدی را به‌دنبال دارد که باید از آن جلوگیری کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بوم‌گردی‌ها و توجه به صنایع دستی برای ایجاد اشتغال در روستاها در دستور کار است گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده مهاجرت معکوس در بعضی روستاها اتفاق افتاده است و از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان حمایت خواهیم کرد.

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه درصد قابل توجهی از جمعیت استان کرمان در پهنه روستایی و سکونت‌گاه‌های روستایی زندگی می‌کنند گفت: اجرای طرح مسکن روستایی در استان کرمان با جدیت در حال انجام است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true